Zwijmelen op zaterdag 82


Ik word hier vrolijk van. Neem de tekst niet te letterlijk.

22 opmerkingen:

  1. Als iets je vrolijk maakt is het altijd goed...... zowel serieus als niet-serieus ;-) Fijn Weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gaan we lekker hard draaien als we dit weekend onderweg zijn met één van onze cabrio's. Vrolijke keus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha een liedje om te lachen!
    Geweldig!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Foei, Marja, wat een stout liedje. :-) Een heerlijk vrolijk deuntje.
    Ik heb het idee dat dit een vertaling is van een Engels of Frans liedje, maar ik kan er niet op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha leuk hoor dit liedje ,een goed beging van een lang weekend
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja.... en oudjes doen het helemaal niet meer...... ( ik heb het over vakantie,hè). Hahahahahaha..... leuk liedje.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://reismeermin.wordpress.com/2014/06/07/zwijmelen-op-zaterdag-do-nothing-day/
    Lalalala heerlijk meezingnummer dit van Robert Long.
    Een liedje wat nu met het nummer dat ik plaatste wel de rest van de dag in mijn hoofd zal zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, altijd toffe text gevonden. Ach ja, Robert, ons ook al lang ontvallen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O hier doe me toch een zóveel plezier mee, Hadden álle minderheden toch maar de zelfspot die Robert Long hier ff ingooit , als homo zingen dat homofielen het met hun poten doen" .....wat zóuden er dan veel recht zaken kunnen vervallen.
    Ik moet ook nog altijd erg lachen om "de beschaafde tango" , niets voor tere zieltjes maar zó menselijk!
    je kent het vast wel , https://www.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8&feature=kp

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gossie, heb ik toch zomaar wat nieuwe woorden bijgeleerd. Geweldig.

      Verwijderen
    2. Ja uiterst beschaafd natuurlijk;-)

      Verwijderen
  10. Ik heb ook weer eens een linkje geplaatst. Morgen ga ik bij iedereen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, ik was een beetje in de war, heb mijn bijdrage The Fox genoemd, terwijl het natuurlijk gewoon jokezelf moest zijn. Nouja, geen vrouw overboord ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem. Ik heb je naam ingevuld en kom even bij je luisteren.

      Verwijderen
  12. Leuk dat je hem plaatste. Ik heb laatst de hele voorstelling NU op youtube gezien en ik was weer helemaal IN Long.
    Lekker gewaagd lied. Hopelijk heeft niemand er een hartverzakking van gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat dat maar aan Robert Long over :-) En dat voor die tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Marja ik heb Gordon geplaatst fijn pinkster weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond Robert Lang geweldig en dit liedje ook. Erg grappig en dubbelzinnig humoristisch. Leuk dat je dit weer eens in de aandacht hebt gebracht. Lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heerlijk liedje Marja! Ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit hè.
    En wat een score zeg... 17 inzendingen + Ria, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen