Mannen met baarden


12 opmerkingen:

  1. Mooi plaatje, maar nee... aan mij niet besteed, een man met baard. De stoppels die Jan na een weekje niet scheren heeft (hij is nu eenmaal niet zo ijdel) vind ik ook al niet geweldig ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb m'n eigen man met baard maar een paard erbij zou wel mogen van me;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kerels, ik vind het een prachtig plaatje! Geen baard meer voor mijn man, vroeger liet hij zijn baard wel eens staan, maar dat is lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaja die van mij heeft sinds een paar weken zo een stoppelbaardje en niet verwacht maar ik vind t leuk.
    Een echte baard vind ik niet leuk en een man op een paard is sexy. dikke knuffel lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou niet van baarden en dan bedoel ik echte baarden ...mij te haarig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mannen met baarden - leuk - en paarden - leuk - en hoofddeksels - leuk - en geweren - minder leuk, maar toen noodzakelijk.
    Mooie tekening weer. Canada?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi plaatje .En hier ook een man met baard en die mag hij van mij echt niet afscheren haha .Ik moet er niet aan denken zo'n blote billen gezicht !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De man schildert werkelijk de mooiste schilderijen, maar het valt me wel op dat het allemaal rolbevestigend is, en dat vind ik wel een beetje jammer. Maar goed, ik doe het hem niet na :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere mannen vooral....!
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How the west was won.
    Leuk plaatje. Mijn man heeft ook een baard, maar geen lange haha.
    Op tijd trimmen of anders er helemaal af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doet me denken aan de verhalen van Old Shatterhand en Winnetou. Allemaal geschreven door Karl May en jarenlang opgevreten door mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen