Weerspiegeling

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Rechtsboven is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige collage! Wat is de natuur toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!
    Ik zag laatst een documentaire over Canada, daar zijn de meeste van deze foto's denk ik gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende collage!!!

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, Marja. Je bracht me op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een práchtige collage en er zitten gewéldige spiegelingen bij! Ik kan het ook nóóit laten om dit soort foto's te maken maar die zijn meestal niet goed genoeg om er iets mee te doen, ik maak eigenlijk gewoon plaatjes en géén kunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net een glasraam vol kleur. Schitterend, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marja, kon je niet kiezen welke bespiegeling je wilde plaatsen ;-)
    Mijn favoriet is de eerste rij, tweede van rechts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend. Inderdaad: de natuur is soms zo mooi dat je spontaan een brok in je keel krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat prachtig . Dit is genieten.

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen