Sprookjeshuis

Glimlachend dromen van een fleurig sprookjeshuis

13 opmerkingen:

  1. Met name de tuin is echt sprookjesachtig, het huisje lijkt me toch net iets te klein om van te dromen......
    nou ja, voor sprookjesfiguren natuurlijk wél;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een oase van kleur en verbeelding. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja hoor, helemaal een droom van een huis... Zo wil ik ook zo graag.... en dan met een grote schuur er achter, en ruimte voor wat dieren... Ach ja, een mens moet wat te dromen hebben... Toch?
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om even bij weg te dromen .Zo wil ik wel wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt wel een Hans&Grietje huisje.
    Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er erg leuk en kleurig uit, maar denk dat het woekeren met de ruimte wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh héééérlijk .Het is groot genoeg zijn voor mij . Wat een heerlijk huisje

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie dat tuintje, zo onberispelijk kleurrijk en fijn ...
    Dit moet vast het huisje van een kaboutertje zijn!

    Wat mooi Marja, weet je ook waar het zich ergens bevindt?
    Geniet nog van het weekeinde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Dauw. Ik heb geen idee. Fijn weekend.

      Verwijderen
  9. Lijkt wel zo'n Engelse cottage.... en die zijn altijd ruimer dan dat ze op het eerste oog lijken..... prachtig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En WAT voor sprookjeshuis! Ik zou er zo heengaan!

    BeantwoordenVerwijderen