Mooie mensen


7 opmerkingen:

  1. En of ze mooi zijn, wat prachtig getekend weer... zo echt!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de meeste blondjes vind ik mensen met donker haar práchtig!
    Ik moet ook even aan de jaren 70 denken door al die franje aan de suède of lederen jasjes.Ik maakte ooit zo'n vest voor zoonlief uit een oud jasje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar haal je ze toch vandaan! Wat een mooi plaatje van mooie mensen.......

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mensen zelfs! Heel mooi weer! Ik sta elke week weer versteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker mooi! Ik ben wel heel nieuwsgierig waarnaar ze kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!
    Knap geschilderd ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eén sterke vrouw en twee in-de-dop ;-)
    Schilderachtig weergegeven!

    BeantwoordenVerwijderen