Zwijmelen op zaterdag 74


Een swingend nummer uit die heerlijke film “The Jungle Book”.

13 opmerkingen:

  1. Lekker swingend nummer uit de eerste Disneyfilm die Yep en ik grijs gedraaid hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk nummer is dit toch! Leuke keuze!
    Het wordt vast weer een heerlijke zwijmelzaterdag!

    Denk dat we tegelijk de link invoerden naar mij, hij staat er nu 2 x ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn nummer! Goed weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar word ik helemaal vrolijk van ,gezellig hoor deze muziek en dito filmpje .Fijn weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk op deze zonnige dag ,Louis Armstrong geloof ik :-D

    Fijn weekend :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens het www zijn het de stemmen van Louis Prima en Phil Harris.

      Verwijderen
  6. Doet me meteen aan mijn broertje denken(die van vorige zwijmel) die altijd zo graag zong en de hele junglebook, in het Nederlands weliswaar, uit zijn hoofd kon. Ik zie hem zo weer zitten bij de koffer pick-up haha

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het plaatsen van mijn link!

    Vannacht was ik echt te moe en ik moest er vroeg uit, heel de dag weg....

    Je muziekkeuze is prachtig, altijd goed deze muziekvorm ;-)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Ik zag het plaatje staan en wist precies uit welke film het was en om welk liedje het ging :D Mijn dochter heeft die video grijs gedraaid; ik ken 'm van achter en naar voren en weer terug. Heel lang niet meer gehoord...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou die film is wat afgespeeld door de kinderen, ze waren er helemaal weg van. Wel al heel lang geleden. Nog een fijn weekend en groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk nummer! Ik heb genoten. Dank je welk voor het plaatsen van het linkje. Ik ben nog steeds een beetje ziekjes.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga lekker 3.51 minuten doen over de beantwoording van dit blogje. Want ik vind dat (doebidoebida) nummer zo leuk (doebididoe). Er schalt nu een trompetje (mwe?) door mijn oor. Heerlijke film ook, die van Mowgli. Zo vaak al gezien en gelezen in de Donald Duck (peti-peta pektuk hiaiaia) en het verveelt nooit (......I can't be like you mmmm yeah). Nog een kwart minuut en de beer is nu aan het woord. Nu de trompet weer. Heerlijk. hebaditaladitadoedelada, boedelwap boedelwap hahaaaaaa, dadadadada, het valt niet mee iets zinnigs te schrijven maar dat hoeft ook niet want I don't like to be like you..... mdatabamtaba....Aaaarchhhh.

    Kortom, 't was geweldig. Meer van dit soort films. Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen