Zwijmelen op zaterdag 73


Toch maar weer eens een nummer van een van mijn favoriete zangers.

L.A.'s fine, the sun shines most the time
And the feeling is 'laid back'
Palm trees grow, and rents are low
But you know keep thinkin' about
Making my way back

Well I'm New York City born and raised
But nowadays, I'm lost between two shores
L.A.'s fine, but it ain't home
New York's home, but it ain't mine no more

I am, I said
To no one there
And no one heard at all
Not even the chair
I am, I cried
I am, said I
And I am lost, and I can't even say why
Leavin' me lonely still

Did you ever read about a frog who dreamed of bein' a king
And then became one
Well except for the names and a few other changes
If you talk about me, the story's the same one

But I got an emptiness deep inside
And I've tried, but it won't let me go
And I'm not a man who likes to swear
But I never cared for the sound of being alone

I am, I said
To no one there
And no one heard at all
Not even the chair
I am, I cried
I am, said I
And I am lost, and I can't even say why

I am, I said
I am, I cried,
I am

17 opmerkingen:

  1. Ik herkende hem niet, tot aan het refrein, toen zong ik hem ineens mee.
    Zwijmelen ja, dat doet-ie wel, deze plaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een uitstekende keus voor dit weekend. Qua temperatuur zijn de rollen omgedraaid. Onze bijdrage komt er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen ik vind deze zooo mooi ik krijg er altijd kippenvel bij heerlijk.

    Fijn weekend :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa deze is mooi! Prachtig nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://reismeermin.wordpress.com/2014/04/05/zwijmelen-op-zaterdag-5/

    O, ja echt een herinnert u zich deze nog ;-) Ik ga ook eens lekker terug in de tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoewel ik nooit echt fan was van Neil Diamond vind ik dit toch een heel mooi nummer!
    Fijne zwijmeldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh... heerlijk nummer. Eén van mijn favorieten! Mooie keuze.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk nummer, prettig om weer eens te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig nummer... Heerlijke stem, mooie tekst. Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stem om van te zwijmelen, nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er niéts op tegen hoor , een zwijmelaar bij uitstek! Ik moet 'm nodig weer eens op de draaitafel leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi!! eigenlijk een héél droevig nummer,verloren tussen 2 oevers dat gevoel herken ik wel van vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LP's van Neil heb ik vroegah grijs gedraaid. Ik heb dit nummer al heel lang niet meer gehoord,
    en kon 'm toch nog meezingen. Raar iets een geheugen. Mooie zwijmelkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's een oldie maar een mooie. Hoe zou het met hem gaan. Zou ie nog leven, optreden. Je hoort nooit meer wat van hem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is 73 en trouwde 2 jaar geleden zelfs opnieuw.

      Verwijderen