Ochtendkoffie

Early morning coffee 24 x 30 oil

14 opmerkingen:

  1. Je zou toch zweren dat je naar een foto zit te kijken... Wat ontzettend knap gemaakt!
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Lekker bakkie troost ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook bijna niet geloven dat dit een schilderij is, zo precies, heel erg mooi!
    En ja, koffie, daar beginnen wij ook mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig ...doe mij ook maar een kopje koffie :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. koffie is al heel oud he? ik bedoel waar en wanneer werd er voor het eerst koffie gedronken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.koffie-weetjes.nl/koffie/koffie-geschiedenis/
      Kijk hier maar eens, Novelle.

      Verwijderen
  6. Ik wil er niet aan dénken hoe die koffie smaakt..... staat natuurlijk al uren lekker staan koken op dat prachtige oude fornuis..... !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, gelukkig drinken wij versere bakkies.

      Verwijderen
  7. Waar zou ik zijn zonder mijn bakkie koffie als ik net op ben !!
    Fijne week,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kannetjeskoffie... Leuk tafreeltje, maar doe mij dan toch maar nespresso 's morgens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker een bakkie koffie, schenk mij ook maar in! Wel zonder caffeine graag anders begin ik te schudden te beven.
    't Is toch net een foto? Ongelofelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rita Corita koffie koffie lekker bakje koffie enz.. Ik hoorde het haar zingen in Moeders wil is wet. Pracht schilderij.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi schilderij. Er zijn nog fijnschilders die het telkens weer doen. Geweldige afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen