Hakuna Matata

8 opmerkingen:

  1. Leuk en oeverloos ''moeten '' horen en zien met onze kleinzoon.Alles goed aan jouw kant ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd goed hè! Prachtig filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van dergelijke films krijg ik nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roos heeft dit liedje tot vervelens toe gedraaid,
    Maar de laatste tien jaar niet meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem zelf ook nog vaak gekeken, eerder ook met kind, blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, toen mijn meiden nog klein waren....zo vaak opnieuw gekeken. Ik vond het zelf ook zo mooi....
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier heb ik ontzettend van genoten. Wat een leuk filmpje. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen