Geen inspiratie

10 opmerkingen:

  1. Maar toch wel weer een prachtig plaatje!
    Ik wens je een heerlijke dag Marja,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach dat komt wel weer Marja groetjes en een fijne dag toegewenst hoor.
    Novelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door dat plaatje zou je toch inspiratie moeten krijgen ; ) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maakt toch niet uit, kan iedereen gebeuren. Ik blog niet eens elke dag, er moet maar net iets voorbij komen... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi plaatje! Die mevrouw in die boot heeft het goed voor elkaar. Ik vraag me af wat ze in het dagelijks leven doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend, ik herken het gevoel. Op mij werkt dit plaatje inspirerend, het wekt veel vragen op.
    Verveelt ze zich? Zo kijkt ze wel. Is ze aan lager wal geraakt? Wacht ze op haar minnaar waarmee ze stiekem heeft afgesproken? Licht ze net het anker om weer te gaan varen? In welk sprookjesbos ligt ze aangemeerd? Schrijfveer voor morgen? "Waar is het meer" ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien moet je ook lekker gaan varen, dan krijg je vanzelf weer inspiratie ;-0
    Leuk plaatje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat kan gebeuren Marja.Ik ben toch vaak verbaasd hoeveel leuke dingen je elke keer weer plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou er nog moeite mee hebben om de foto scherp te stellen... Weer een bjoetie, Marja ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben een beetje laat. Maar ik vind dit zo'n mooi schilderij en gedicht. Deze foto is geïnspireerd op het schilderij The Lady of Shalott van John Waterhouse uit 1888, dat op zijn beurt weer geïnspireerd is door het gedicht The Lady of Shalott van Alfred Tennyon uit 1833. The Lady of Shalott is door meerdere schilders geschilderd. Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lady_of_Shalott_(Tennyson) voor het gedicht en http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Lady_of_Shalott_(Waterhouse) voor het schilderij. Als ik ooit nog eens in Londen kom, is mijn eerste gang naar de Tate Galery (Tate Britain) waar het schilderij hangt.

    BeantwoordenVerwijderen