Thursday Challenge "Communication"


21 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Marja, wat een leuke foto. Maak er een leuke dag van.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, ra ra, ik weet het niet ;-)

    Van harte gefeliciteerd evengoed en niet alleen met deze prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd en geniet van een rustige dag
    Ik neem aan dat de dame links je moeder is en dat je in de loop der jaren heel erg op haar bent gaan lijken.
    De kraamverpleegster draagt nog de oude speld, inclusief ooievaartje. Dat ooievaartje werd in de jaren 60 van de vorige eeuw, helaas afgeschaft. Op mijn speld staat hij niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een heerlijke dag toe, samen met je man... Want ik las al dat je het niet echt viert vandaag! Maar geniet er toch maar van!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. |Lieve Marja

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag vandaag. Het zonnetje schijnt heerlijk. Ik wens je veel geluk, liefde en gezondheid, voor nu en in de toekomst.

    Liefs en een dikke knuffel, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje was je Marja zo mooi en nogmaals van harte gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte Marja, wat was je een prachtige baby!
    Ik wens je een mooi nieuw jaar toe met veel gezondheid, geluk en liefde.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Marja! Op naar de 60 enzovoort!
    Dikke verjaardagsknuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd! Auguri zeggen we hier. Nog veel fijne, gezonde en gelukkige jaren erbij gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook vanuit Drenthe hartelijk gefeliciteerd. Wat het thema betreft: kon niet beter....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hari OM
    This is beautiful - the communication of Love with the capital 'ell' - congratulations! YAM xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Raden is niet mijn sterkste kant, maar ik vermoed dat jij dat bent. Van harte gefeliciteerd! Een heel gezellige dag gewenst met veel communicatie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd en wat een geweldige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gewéldige foto en wat een bééldige baby! negen en vijftig jaar geleden en dus ga ik je van harte feliciteren met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op de valreep nog een late felicitatie!
    Van harte Marja.
    De foto vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat moet welhaast je eigen geboortefoto zijn. Je lijkt sprekend op je moeder!
    Gefeliciteerd en nog minstens 59 jaar erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The smiles say so much about the joy of your birth!

    BeantwoordenVerwijderen