Koets

Welk gebouw passeren zij? Ik heb geprobeerd het te vinden, maar het is me niet gelukt.

9 opmerkingen:

  1. Misschien iets in Den Haag?
    In ieder geval is het weer een sfeervol winterplaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de grens tussen Haarlem en Heemstede staat een gebouw waar dit wel heel veel op lijkt... Maar of het dit gebouw is.....?In ieder geval wel heel erg mooi!
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een haast spreekt uit deze plaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig jouw liefde voor Anton Pieck. Ik heb dat niet maar ik zit ook mee te dneken over t gebouw. Inderdaad tussen Haarlem en Heemstede zou best kunnen. En wat een prachtige meiden hebben jullie toch. En dat de kleinste een goede eter is is wel te zien. Heel veel geluk met die twee en knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij passeren een neo-klassiek gebouw met een eenvoudig reliëf in de timpaan, ondersteund door Korintische zuilen. Maar waar het staat, geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gebouw kan natuurlijk ondertussen allang plat liggen,als het in de weg staat bij de verstedelijking is het zó gebeurd!
    De koets heeft er goed de vaart in , moet ik niét aan denken bij gesteldheid van de wegen destijds '-) Ik heb er op m'n trouwdag in gezeten en zelfs op een sukkeldrafje op asfalt word je door elkaar geschud!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja. Wij denderden in 1975 ook in een koets over de keitjes van de Westvlietweg.

      Verwijderen
  7. Geen idee, maar er zijn ook zoveel van dit soort kleine "kasteeltjes" in Nederland... en misschien is het wel ergens anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het echt een gebouw voor De Nederlandsche Bank. Maar mijn verbeelding slaat wel vaker op hol...
    Die reactie van Plato. Hij plukt echt vruchten van zijn studie :-)

    BeantwoordenVerwijderen