Brilletje nodig?

Je hebt je niet goed geschoren en je stropdas is gekreukt!

12 opmerkingen:

  1. De dag schaterend begonnen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, die is super leuk....haha....!
    Ik wens je een heel fijne namiddag en avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaha... hárstikke leuk en ik moet éxtra lachen omdat nét m'n eigen nieuwe logje on-line heb gezet ..... nee dankjewel ,ik heb op dit moment géén bril nodig;-)
    Waarom zóu iemand anoniem willen reageren, nergens voor nodig omdat je sowieso niet je echte naam neer hoeft te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een toeval dat we het allebei over brilletjes hebben.
      Nou, toevallig zijn er twee vriendinnen van mij die graag anoniem willen reageren en geen enkel blogaccount hebben. Maar ik werd echt doodgegooid met spam. Wel 10 per dag. Nie leuk nie.

      Verwijderen
    2. Het is toch een koud kunstje om een account aan te maken onder een nickname. ? Ik werk nóóit onder m'n echte naam alleen m'n voornaam klopt maar die is zó algemeen! Ja spam is wáárdeloos,ik krijg vrijwel nooit spam.

      Verwijderen
    3. Vast wel. Toch ken ik een paar mensen die bang zijn voor bekendheid op het internet. Ongeveer zoals jij voor pinnen en telebankieren.

      Verwijderen
    4. ik ben ook best wel benauwd hoor in die dingen, vandaar dat ik nooit met echte data werk alles uit de duim gezogen, en wie foto's van me herkent ként me dus al of herkent alleen rietepietz die nergens woont en nooit jarig is, zerlf belangrijke feestjes worden op een andere datem "gevierd in logjes zodat er nooit een kloppende mach gemaakt kan worden met data die voorhanden zijn, klopt,ik ben ook een beetje paranoIde ;-)

      Verwijderen