Zwijmelen op zaterdag 64


Suikerzoete zwijmel.
Wie volgt?

18 opmerkingen:

  1. jaaaaa tis me gelukt, eindelijk weer eens een van de eerste. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. derdst! :-) oeh... de jouwe is mierzoet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mierzoet, maar wel betoverend met de stem van Andy Williams. Je zou zo weer gaan trouwen in het wit.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijke pech. Linux start niet op. Uitgerekend op zaterdag. Ben al vanaf 8 uur bezig. *&%#
    Zit nu even op de pc van manlief. Sorry als ik vandaag niet alles kan managen of beantwoorden. Vanmiddag zitten we in Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi nummer en vreemd dat je problemen met Linux hebt, hier werkt het vlekkeloos. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij start met allerlei voorbij flitsende foutmeldingen en het scherm blijft zwart met een wit balkje onderin. Waarschijnlijk is er iets mis met het beeld.

      Verwijderen
  6. Zucht Zwijmel ,mijn LP 's van hem waren bijna versleten.
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps ik weet niet of de mijne wel onder suikerzoet valt ;-) http://reismeermin.wordpress.com/2014/02/01/zwijmelen-op-zaterdag-een-heksenlied/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Djiezzz, het glazuur springt van mijn tanden zo zoet is dit.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ik geloof dat de mijne ook wel zoeter dan zoet is...

      Verwijderen
  9. Hoi Marja, ik ben uitgepakt internet is er ook dus dit keer alleen meeluisteren en dat is ook lekker.

    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er ging iets mis, maar ik ben er ;http://www.rias-weblog.nl/?p=3876

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja, nog even dit ik heb bij verschillende een berichtje achter moeten laten dat ik hun de volgende keer niet meer bezoek. De rede daarvan is dat ik bij hun luister en een reactie plaats, maar andersom ben ik hun tijd niet waard, dus ga ik de volgende keer mijn rondje in korten daar min tijd ook kostbaar is. Ik geniet elke zaterdag van ZOZ zal dat ook blijven doen, wilde het alleen ook hier even algemeen te kennen geven, dat het voor mij ontspanning is en delen. Helaas delen sommige hun tijd het op waardoor ook ik genoodzaakt ben mijn tijd ook op te delen.

    Liefs laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dát is een oudje, maar nog altijd goed om aan te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk oudje zeg en wat een mooie stem toch!
    Hoop dat je puut het weer doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mierzoete, maar mooie zwijmel. Ik heb genoten!
    Liefs dat je mijn linkje hebt geplaatst. Dank je wel.Het was gisteren een drukke dag.
    Eerst kleinzoon op visite en daarna hadden wij een afspraak met de jongste broer van Husband.

    Nu ga ik even een rondje maken. Dat vind ik altijd zo gezellig. Wel iets later, maar niet minder gemeend.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als kind vond ik Andy geweldig. Maar een paar jaar later al niet meer. Dat is altijd zo gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen