Winkelen

Shopping, not my cup of tea

17 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Waar ik vroeger (lees twintig jaar geleden of meer) nog wel eens kon genieten van een dagje heerlijk shoppen, moet ik er nu niet meer aan denken. Ik shop nu voornamelijk online... Zoveel makkelijker...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, shopping is nu ook niet meer mijn liefste bezigheid. vroeger, als 20-jarige jongedame, dan moest je me eens zien flaneren door de grote en kleine winkelstraatjes van Brussel. heerlijk vond ik dat toen.
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Winkelen is ook niet echt mijn ding meer .Alhoewel ,in het Groene warenhuis kan ik me wel vermaken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja winkelen even rondneuzen doe ik wel met mijn vriendin ongeveer 2x per jaar en gezellig even koffie drinken en bijkletsen. Mijn vriendin waar mee ik samen werk in Hoogeveen vond. Samen op kamers zo hebben we een band voor het leven opgebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winkel in winkel uit, liever niet meer. Tegenwoordig, doelgericht en snel weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind er tegenwoordig ook nauwelijks meer wat aan, aan dat shoppen. Oorzaak: Leeftijd? Internet? Iets anders? Ik zou het niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als mijn dochter komt rijd ik met haar mee ,koop wat ik nodig heb en ga dan op terrasje of zoals nu binnen met een grote beker warme chocolade met slagroom op haar zitten wachten. We lunchen dan samen of zitten gezellig bij te kletsen. Dit doen we enkele keren per jaar.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met Marion sjouw ik wekelijks een ander winkelcentrum af , niet omdat we veel te kopen hebben maar gewoon om te lunchen en even "onder de mensen te zijn" . We kopen natuurlijk zo af en toe óók wel iets maar amuseren ons altijd prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het mijne beslist ook nie !
    Leuk verhaal, Marja en ik volg je helemaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar in een tea shop shoppen is dan wel weer leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Shoppen, alleen als ik echt wat nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefst zo doelgericht mogelijk, of het moeten boekenwinkels zijn. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik begin altijd vol goede moed, maar na een half uur heb ik er geen zin meer in.
    helaas denkt mijn dochter daar anders over.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet je dat mijn man winkelen langer uithoudt dan ik. Dat zegt genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het leukste aan winkelen is het wachten in de paskamer. Mannen zijn daar nooit alleen aan het wachten. Soms is er zelfs koffie beschikbare voor de trouwe shoppartners. De aankopen van de hele middag zitten in vele gekleurde tassen en hun vrouwen vragen telkens of iets wel of niet mooi is. ´Ja,´ zeggen de mannen. Laatst hoorde ik iemand vragen: 'Maakt deze jurk me dik?' Het antwoord van manlief was bevestigend. Hij was eerlijk, maar aan het onweer in haar ogen te zien, was dat niet het gewenste antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen