Thursday Challenge "Cold"

22 opmerkingen:

  1. Prachtige foto!

    Hoop het nooit weer te beleven dat de straten er zo uit zien ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei Marja, dat is wel heel erg koud! Ik voel de kou er bijna van af....
    Dit is wel weer een super mooi plaatje...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plaatje zuinig bewaren voor áls er deze zomer nog een hittegolf voorbij komt, dan is het een héérlijk koel plaatje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. BRRRRR dit is wel heel erg koud en ook super glad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet er niet aan denken Marja!
    Ik heb eigenlijk het voorjaar al in mijn hoofd haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hari OM
    Well spotted - I can't imagine standing long enough to take this shot without becoming part of that landscape!! YAM xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig is het bij ons nog niet zo ijzig hé! alhoewel het wel z'n charme heeft!
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie prent, maar oh wat koud. Krijg zo zin in warme chocolademelk...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe er mij maar een bb-tje bij. Word je lekker warm van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelf gefotografeerd? Maar dan in elk geval niet in eigen land in dit jaargetijde. Wel een mooie, sprookjesachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kunst gemaakt door de natuur! Mooie foto, en net als Melody, hoop ik dit zelf te beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet zelf gefotografeerd nemen wij aan, maar wel een prachtige invulling. Met hoofdletters: KOUD en nog eens KOUD.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dan, daar krijg ik het echt koud van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Koud... Ja, dat is hier een understatement. Ik ril al als ik naar dat bankje kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee, dit heb ik gelukkig niet zelf gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een foto... Prachtig. Kreeg het er spontaan koud van, dat wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sow! Daar is het pas koud! Daar ga ik beslist niet heen. Of ik zou er het Noorderlicht moeten kunnen zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen