Logees

Wij mogen ons weer verheugen op een delegatie uit het uiterste zuiden van Limburg. Richard, Asha en Rafaella komen dit weekend logeren. Ik ben zó benieuwd hoe de kleine meid intussen is veranderd. De laatste keer dat we haar zagen was twee maanden geleden. Het gaat zo hard op die leeftijd. Ze is nu al 8 maanden.

Het zwijmelen zal morgen op diverse fronten plaatsvinden en zeker niet alleen op mijn blog. Misschien gooi ik maandag wel een paar kiekjes van ons prinsesje op het www. We zullen zien.

Ik wens jullie een zalige, zonnige zaterdag en zondag vol zwijmelmomenten.

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk voor je Marja, geniet ervan!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kunnen elkaar de hand geven, want kleindochter Roos komt bij ons logeren. Met dien verschil dat het zonder de ouders is. Heel veel plezier met jouw Rafaella. We weten bijna zeker dat dit gaat lukken. En graag later wat foto's op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marja,
    Geniet heerlijk van zoon, schoondochter en vooral van dat heerlijke kleintje... Het gaat verschrikkelijk hard allemaal...
    Héél veel plezier!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dát is pas het échte zwijmelen.....ik zwijmel met je mee en verheug me al op de foto's van deze mooie jongedame!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een heerlijk vooruitzicht! Geniet er van Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoe ze allemaal welkom zijn bij jullie. (en een verademing met wat ik net elders las...)
    Heel veel plezier, geniet ervan en een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat word dus een geniet weekend.Laat maar doorkomen de foto's .Heel veel plezier wens ik jullie samen .
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooo wat fijn Marja! geniet maar van de kleine meid, op die leeftijd gaat het inderdaad erg snel!
    lieve groet en fijn weekend, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fijn marja, echt iets om naar uit te kijken en van te genieten. Wens jullie een super fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet er maar lekker op los! In onze regio gaan ze los met hossen, maar genieten van je (klein) kinderen is veel leuker! Over een maand zie ik ons kleinkind ook weer, ze wordt dan 1 jaar. Nog even geduld dus.
    Fijn weekend

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn bericht lees je vast pas maandag. Nu lig je smeltend aan de voeten van dat mooie meisje! Veel plezier de komende dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt weer een TOP-weekend voor jou Marje. Ik wens je heel veel zwijmelmomenten met je lieve kleindochter en haar papa en mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jullie alle plezier dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zeg, geniet van jullie gasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wordt weer genieten Marja en inderdaad, de kleine zal wel veranderd zijn in 2 maanden, zeker op die leeftijd.
    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen