Jeugdroman

De 17-jarige Taylor is van plan haar zomer aan het zwembad door te brengen, maar dan hoort ze dat haar vader nog maar enkele maanden te leven heeft.
Hij wil de zomer met zijn gezin doorbrengen in hun huisje aan het meer, een plek waar ze in geen jaren zijn geweest. Tevens de plek waar Taylor vijf jaar geleden haar eerste vriendje en haar beste vriendin heeft achtergelaten met het idee nooit meer terug te keren.
Nu krijgt ze ongewild een tweede kans. Zal Taylor deze keer niet weglopen?

Een ontroerende jeugdroman van Morgan Matson.
Je hoeft geen 17 te zijn om dit boek in een ruk uit te lezen.
Zet bij sommige hoofdstukken wel de tissues klaar.

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Marja,
    Dit lijkt me een heel mooi boek, zo eentje die ik graag op mijn lijstje zet....
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij ook een mooi boek.
    Ik heb nog een stapeltje boeken klaar liggen die ik nog moet lezen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad sommige jeugdboeken zijn soms deksels mooi om te lezen Bijvoorbeeld de boeken van Thea Beckman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mis met jeugdboeken, in het "pre-blog" tijdperk las ik veel maar ik kom er gewoon niet meer aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doet me denken aan een boek dat ik lang geleden heb gelezen, maar dat was van Sandra Berg. Maar als ik het digitaal te pakken kan krijgen ga ik het wel lezen! Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de tip! Ik ga het zeker lezen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom helemaal niet aan boeken lezen toe, en heb nog stapels liggen.

    BeantwoordenVerwijderen