Het dak op

Hij heeft duidelijk geen last van hoogtevrees

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Geweldig toch, om zo zonder angst je perfecte werkplekje op te zoeken...
    Wat een prachtige plaat!
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mooi! Ik zou er niet aan moeten denken, zo'n hoog plekje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige plaat .Hoogtevrees heb ik niet ,maar zo op het dak gaan zitten ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi plaatje weer hoor! Hij heeft gelijk, hij heeft een prachtig overzicht zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil er niet eens aan dénken om daar te gaa zitten schilderen! Maar het `plaatje` is natuurlijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tekening weer. Ik ben afgelopen week in het Anton Pieckmuseum in Hattem geweest. Een hele belevenis. Echt de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is, geloof ik, niets van Anton Pieck dat niet mooi is. Alles wat die man tekende was zo prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen