Dilemma

Uniformiteit of diversiteit? Maak je keuze.

15 opmerkingen:

  1. Je zou denken dat het gefotoshopt is, die tulpen tussen de hyacinthen. Maar je ziet het echt wel eens hoor, hier in de bollenvelden. Dwalingen noemen ze ze volgens mij... Het hoort niet en mag niet maar ik vind het wel een grappig gezicht...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ja dat zie je inderdaad wel eens.
    Lekker dwars, een tulp in een hyacinthenveld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een grappig gezicht ,maakt het wat minder vlak zo'n bollenveld
    Fijne week ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een ander hoofd boven het maaiveld komen? Het blijft aandacht vragen, ook in de werkelijkheid.
    Wel moedig van die duidelijk gefotoshopte tulpjes! Haha.

    Erka.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Divers" kan je dit nauwelijks noemen, maar ik vind het wel een prachtig gezicht. Sterk in woord en beeld, zoals we doorgaans van je gewoon zijn, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet wát als je als tulp wilt opvallen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Diversiteit! Maar wel volgens een bepaalde uniformiteit, dat dan weer wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, opeens die vreemde 'eenden' in de bijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Diversiteit, maar in dit geval volgens mij gewoon 'verdwaalde tulpen' :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dilemma, want ik kan geen keuze maken, Marja. Zowel het paars als de eigenwijze tulpen zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei mooi! Je kent deze leuke klassieker vast ook nog wel. Echt iets voor ZWOZ: http://www.youtube.com/watch?v=_RmTFXFbqg8

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig nummer van een rasartiest. Hier hebben we heel goede herinneringen aan. Bedankt voor het linkje, Joke.

      Verwijderen
  12. Doe mij maar diversiteit, enige vorm van chaos past wel bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen