Afscheid van mijn oncoloog

Gisteren moest ik voor controle naar de oncoloog. Het was een jaar geleden dat ik daar voor het laatst was en twee jaar geleden dat er een MRI van mijn bekken was gemaakt. Het blijven spannende momenten met flashbacks naar die ellendige diagnose van maart 2007 en de daaropvolgende periode. 

De uitslag van de MRI kreeg ik meteen: het ziet er vanbinnen hetzelfde uit als in 2012 en dat is prima volgens dr. Martens. Hij vindt het een goed idee om afscheid te nemen en adviseert me jaarlijks op controle te gaan bij de gynaecologe. Wel liet hij nog even bloed afnemen alvorens hij me hartelijk de hand schudde en een blije glimlach schonk. Weer een mijlpaal bereikt. 

Volgende week zit ik tussen de zwangere dames en kleine ukkepukken in het AZ campus St. Jozef. Dat is toch een toffere omgeving dan de wachtzaal bij oncologie.

27 opmerkingen:

  1. dat is zeker een mijlpaal! nu feestgedruis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gefeliciteerd Marja, wat een geweldig nieuws... Ik ben heel erg blij voor je, voor jullie.......
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow lieverd wat een geweldig nieuws zeg. Wat zullen jullie blij zijn en ik ook. knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch! Dat afscheid nemen zo fijn kan zijn... een felicitatie waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit mooie nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met het goede nieuws Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn nieuws om te lezen .Dikke kus op je snoet .
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit goede nieuws, de énige manier waarop je graag "ontslagen" wordt ! Fantastisch ...en we horen het wel mocht die in die inspirerende omgeving alsnog zwanger zal worden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zó knap is de medische wetenschap nou ook weer niet.

      Verwijderen
    2. Nóu.... je hoort af en toe wél hoogstandjes zonder dat er "een standje"aan te pas komt;-)

      Verwijderen
    3. Ja, die beelden uit Rijswijk staan nog op mijn netvlies.

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd Marja wat een geweldig nieuws xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed nieuws Marja, gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zal dat een heerlijk opgelucht gevoel geven, dan fladderen de vlindertjes van blijheid door je hoofd of buik.
    Dikke kus!
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pfffff. Wat een opluchting. Van Harte Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke blij voor je Marja. Hier kun je mee verder.

    Helaas geen fouten gevonden hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Je zal wel een paar kilo lichter aanvoelen na deze geweldige mededeling,
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had al op FB een reactie geplaatst maar wat een prachtig nieuws daar mag je iemand wel twee keer mee feliciteren toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk Marja. Ik ben zo blij voor je. Vanavond voor het slapen gaan proost ik op jou met een slokje port.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen