Verschillen

Ik vraag me af wie er vrolijker is?

9 opmerkingen:

  1. Nou ik niet hoor, dat zie je zo wel haha...
    Wat een heerlijke prent weer Marja.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, bedoel je de ezel of de voerman? :-) De dame in de koets kijkt wel erg geaffronteerd. Ook de koetsier en de palfreniers zijn geschokt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi plaatje! Ik vind de man met de ezel wel wat vrolijker.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is het hondje het allervrolijkst!
    Zo grappig, ik ben het boek 'Rode sneeuw in december' van Simone van der Vlugt aan het lezen. Dat speelt midden 1500 dus ik zie dit soort beelden heel vaak voor me! De tijd van de opkomst van de Calvinisten, Willem van Oranje, Alva, met als gevolg de beeldenstorm etc. Denk er de hele dag aan, ik ga het snel uitlezen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf. Bedankt voor de tip. Het boek staat op mijn lijstje.

      Verwijderen
  5. Oéps... vanmorgen vroeg zeker op foute knopjes gedrukt want de reactie is er niet. En ik was bést vrolijk vanmorgen alleen ben ik dan weer niet zo springerig als die olijkerds op het Pieck plaatje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is de voerman gewoon dronken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig heeft hij een vrolijke dronk ....

      Verwijderen
  7. Vrolijke boel daar! (Bij zulke prenten moet ik altijd aan de legpuzzels van mijn oma denken!)

    BeantwoordenVerwijderen