Thursday Challenge "Clouds"

16 opmerkingen:

  1. Mooie foto's.... Ik ben er stil van.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    Je hebt voor deze challenge prachtige foto's uitgezocht. Wat mooi zeg!
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! De tweede is bijzonder met die berg (vulkaan??), die zo mooi boven de wolken uitpiept. Mijn favoriet is toch wel de eerste foto, is die met HDR bewerkt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee. Ze komen uit een diapresentatie die ik per mail ontving.

      Verwijderen
  4. Kijk dat is een goed begin van 2014, meteen in de wolken.
    Hier dwarrelt de rust neer. Alleen de stank van gourmet rest ons nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hari OM
    STUNNING!!! Happy New Year. YAM xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whoa! Nothing can be more beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer prachtige foto's uitgezocht. Dat kleurenspel van de eerste vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind juist de bovenste foto met die hoge horizon prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's hoor, vooral die onderste...... heb ook nog ergens van die schapenwolkjes uit het vliegtuig genomen.

    BeantwoordenVerwijderen