Het zit er bijna op

De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met alle rompslomp die bij een verhuizing komt kijken. Morgen wordt de sleutel van de oude flat ingeleverd en kunnen onze til- en bukspieren een beetje bijkomen.

Jongste zoon is blij met zijn nieuwe stek en wij hebben zijn overtollige rommel eens lekker kunnen inventariseren en opschonen (met de nadruk op schoon). Hij gaf herhaaldelijk aan dat wij alles mochten uitzoeken en regelen. Hij zou wel helpen sjouwen als wij dat vroegen. Zo zat hij vorige week gewoon een spel te spelen op zijn laptop, terwijl wij kastjes plaatsten en inrichtten. Ik zou dat niet kunnen, maar hij was juist blij dat hij geen keuzes hoefde te maken.

Er was trouwens wel sprake van een valse start. Toen wij hem tien dagen geleden officieel verhuisden, was de warmwatervoorziening in zijn flat net uitgevallen en moest hij enkele dagen gebruik maken van de douche in de gemeenschappelijke woning. Ook deed internet niet wat hem was beloofd. Reken maar dat menigeen daar behoorlijk gefrustreerd van zou raken, maar hij heeft zich er dapper doorheen geslagen. Petje af, Benjamin.

20 opmerkingen:

  1. Zal een hele klus geweest zijn zeg. Ziet er goed uit. Hoop dat hij het er met veel plezier zal gaan wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    Fijn dat jullie je zoon zo goed konden helpen. Zo te zien is het een mooi ruim appartement. Ik hoop dat jullie zoon daar heel erg gelukkig gaat worden...
    Fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij had van mij een HULKEN TRAP onder z'n ..... gekregen, met z'n spelletje!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      Denk zomaar dat ik mijn excuses moet aanbieden.
      Ik reageerde bij facebook op dit bericht en had nooit het woord autistisch daar gelezen.

      SORRY, mijn DIEPSTE EXCUSES!

      Verwijderen
  4. Fijn dat hij op een plek zit waar hij zich goed voelt. Hopelijk gaat het hem goed bevallen en voelt hij er zich op zijn plaats.
    En niet alleen petje af Benjamin, ook petje af ouders van Benjamin: wat goed dat jullie hem de steun geven die hij nodig heeft, zelfs als dat een zware verhuizing betreft.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hulde aan de ouders van je jongste zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me héérlijk als je zo de boel uit handen kunt geven, ik verwens mezelf soms dat ik overal altijd bovenop wil zitten!
    Maar natuurlijk weet hij wel dat zijn "hulpen" het állerbeste met hem voor hebben en hij het daarom gerust aan hen over kan laten .Uiteindelijk zal hij ook niet zonder reden in zo'n beschermde omgeving gaan wonen.
    Het ziet er allemaal práchtig uit ,wel jammer dat nog niet alles optimaal functioneerde maar dat soort dingen kán gebeuren.
    Ik wens hem heel veel woongenot op z'n nieuwe stek....en jullie goed rusten na gedane arbeid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Petje af ouders...Ik denk dat Benjamin dat ook wel al heeft laten blijken dat jullie hulp hem goed deed.

    ik wens hem veel geluk in zijn nieuwe woning en het is inderdaad een mooie woning en ook fijn zict vanaf het balkon

    Fijne maandag :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nadat ik je labels had gelezen Marja begreep ik het gedrag van je zoon. De verhuizing moet lastig voor hem zijn geweest wat fijn dat jullie hem zo goed konden helpen Marja.

      Verwijderen
  8. De goede koers vinden valt niet mee, jullie is dat zo te lezen gelukt. Fijn!! Ik hoor zwager en schoonzus wel eens vertellen over hun autistische zoon. Vallen en opstaan, maar ook met hem gaat het nu beter.onder goede begeleiding.

    Bij het zien van de lege kamers krijg je toch zo zin in een rondje Ikea of iets dergelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie ruime flat! Daar zal hij zich snel thuis voelen!
    Jullie zijn toppertjes dat jullie dit allemaal voor hem hebben gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn als je je kind zo kunt helpen .Nu hopen dat hij het naar zijn zin zal hebben op zijn nieuwe plek.En jullie lekker uitrusten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat hij daar helemaal op zijn plek is en tevreden is met alles wat zijn papa en mama voor hem hebben gedaan. Hulde.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk dat hij zo'n fijne plek heeft gevonden. Beetje valse start ja, maar hopelijk maakt het woonplezier voor hem straks alles goed. Voor jullie een hoop rust ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat hij er helemaal geweldig gaat zitten wonen! Het ziet er in ieder geval mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wens hem veel geluk en voor jullie Marja, geen gebuk en veel rust.
    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo te zien ziet het er nog niet naar uit dat jullie nu lekker achterover kunnen leunen. Op zulke ouders mag en moet hij trots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi. Ziet er fris en gezellig uit met veel licht. Ik hoop dat je zoon het naar z'n zin zal hebben daar. Ik denk het wel als ik het zo zie.

    BeantwoordenVerwijderen