Zwijmelen op zaterdag 56


What can I say, she's walking away
From what we've seen
What can I do, still loving you
It's all a dream

How can we hang on to a dream
How can it ever be the way it seems

What can I do, she's saying we're through
With how it was
What will I try, I still don't see why
She says what she does

How can we hang on to a dream
How can it ever be the way it seems

What can I say, she's walking away
From what we've seen
What can I do, still loving you
It's all a dream

How can we hang on to a dream
How can it ever be the way it seems
How can we hang on to a dream

What can I say, she's walking away
From what we've seen
What can I do, still loving you
It's all a dream

How can we hang on to a dream
How can it will it be the way it seems
How can we hang on to a dream

17 opmerkingen:

  1. Ja.... prachtig... ik had m zelf kunnen plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nummer van Tim Hardin, mooi gezongen door Rudy Bennet, de ex-leadsinger van de Haagse groep The Motions. Bedankt voor deze flashback. Remember the sixties, with Back to the 60's. Fijn zwijmelweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gouwe ouwe die niet mag ontbreken ;-)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SSSttt.... stil nou ... ik luister nog............

    Een héérlijk nummer uit de tijd dat ik nog geen Engels verstond ! We hebben het op LP van Tim harding die nóg ingetogener zingt maar ook deze versie "kan in zitten'... héérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oéps ,het ging weer fout bij Timmetje geen hoofdletter en een g die er niet hoort .... Hardin

      Verwijderen
  5. Heel mooi nummer, geschreven door Tim Hardin, die overleed aan drugs en ook Rudy Bennet raakte verslaafd. Maar prachtig en triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!
    Ik dacht eerst die ken ik niet, maar toen ik hem aanklikte en het liedje hoorde, kende ik hem toch!
    Echt een lekkere zwijmelaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rudy Bennet! Ik kwam hem wel eens tegen op zijn puch. Volgens mij had zijn moeder een sigarenwinkeltje op de Mient vlakbij de Weimarstraat. Prachtig nummer dat dus extra herinneringen oproept.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.beatniks-bromnozems.nl/beat.htm
      Leuk Emie. Kijk hier ook maar even.

      Verwijderen
  8. Heerlijk nummer en mooie stem heeft hij, een nummer dat ook tijdloos blijft :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, sleperig nummer. Erg leuk om het hier langs te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, nog mooier dan de versie van Tim Hardin.. mooi ingetogen... Dank voor het delen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MMMMM......wat was er nog veel te dromen in 1966 en wat had ik een leuk vriendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank voor je linkje, HHH. Ik heb het even aangepast, want de tekst stond in het verkeerde veld. Nu kan iedereen meegenieten van jouw bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier wil ik je nog eens extra bedanken, Dieneke. Supergave video!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja heerlijk ,echt zo'n ''zucht,zwijmel '' nummer .Het doet me herinneren aan heel leuke tijden toen ik nog een puber was.
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh.... mooi! Ik vind het nog steeds een geweldig nummer. Prachtig!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen