Thursday Challenge "Bright colours"

Het thema is: 
BRIGHT COLOURS 
HELDERE KLEUREN

14 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Nou, met kleurrijk ben je zeker geslaagd! Wat een prachtige foto...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste woord dat in me opkomt bij deze foto is "amen" !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig plaatje en zeker kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleurrijk Marja, maar je bent weer veel te vlug. We moeten wel glimlachen.
    Het lijkt wel alsof je geen Kerst en Oud & Nieuw wilt vieren ;-) ;-).
    Deze opdracht is gepland voor over twee weken op 26 december.

    Deze week:
    "BEST OF 2013" (Best or Favourite Photo of the Year; Theme is for 2 weeks)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was vanmorgen stomverbaasd toen ik mijn linkje plaatste op de website. Vorige week donderdag stond Bright colours aangekondigd en nadien was ik niet meer wezen kijken. Plaatje gezocht en logje ingepland voor vannacht. Ineens blijkt het thema te zijn veranderd. Nou ja, pech gehad. Ik laat hem lekker staan.
      Volgende week zoek ik dan iets bij Best of 2013.

      Verwijderen
    2. Moet je ook lekker doen. Je foto blijft kleurrijk, zoals ook de samenleving in Den Haag. Daar wil je toch niet meer naar terug nemen wij aan als je je huis verkocht hebt. Vanuit een zonnig Los Boliches met ruim 18 graden groeten van ons en tot zaterdag met weer een nieuwe ZOZ aflevering.

      Verwijderen
    3. Nee, wij gaan zeker niet terug naar Den Haag. Het liefst blijven we hier in de omgeving wonen. Tot morgen.

      Verwijderen
  5. Mooie foto, maar jij hebt een ander thema gevonden als ik. Wat een lief, stil plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja enne er staat bij dat het een thema voor 2 weken is....en toch staat er een regeltje onder met het thema voor volgende week...dat jij dus vandaag gebruikte..... Dale is een beetje in de war misschien ;-)

    Hoe dan ook prachtig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi en lief plaatje .En wat maakt de tijd van plaatsen dan nog uit !!
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie prent.
    En leuk, een inkijk in jouw manier van werken/bloggen. Ik leef bij de dag, zelfs bij de Top 2000 momenteel. Hooguit een dag vooruit en dat is al moeilijk genoeg. Moet de foto voor de tegenstelling van morgen ook nog zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi plaatje! En inderdaad, vorige week stond voor deze week dit thema, dat had ik ook genoteerd. Had daar inderdaad ook al een foto voor, maar die mag nu nog even wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje dat meisje en inderdaad mooie kleuren. Dan maakt het toch ook niet uit dat hij te vroeg geplaatst is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou nou, bidden voor het eten. Waar vind je dat nog?

    BeantwoordenVerwijderen