Thursday Challenge "Best of 2013"

Thema voor 2 weken: 
"BEST OF 2013" 
"HET BESTE VAN 2013" 

19 opmerkingen:

  1. Mooi om te zien, vooral die laatste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hari Om
    Oh I can see why you picked these Marja!! Wishing you all the very best for the festive season. YAMxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh haal weg, ik ben zo jaloers. Wat een prachtige kleindochters hebben jullie. Ik smelt hier helemaal. dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Ja, dit is duidelijk het allerbeste van 2013... Wat een rijkdom en geluk...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat zijn jullie engeltjes! Kan me helemaal voorstellen dat dat het beste van 2013 was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal nazaten. Geweldig. Het moet fijn zijn, al dat kroost.
    Ik wens jou en iedereen in je omgeving een heel fijne Kerst en een zinderend maar vooral gezond 2014.

    Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En flink doorgaan met genieten in 2014. Schoonheden zijn het, ja overgrootvader ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt hélemaal gelijk.... dit zijn de beste dingen die je kunnen overkomen, dat wordt geniéten van het verblijf van een deel van deze "schatten" volgende week !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleindochters, dat is inderdaad het beste van dit jaar. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, daar kan geen andere foto tegenop, foto's van je rijkste bezit : je kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig zie ik mijn kleinkinderen regelmatig ,alhoewel ik ze inmiddels wel grootkinderen kan gaan noemen.Heerlijk als ze gauw even binnen komen vallen om de hondjes uit te laten of verdrietjes te vertellen.
    Geniet er van zo vaak je kan.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie memorabele foto's!! Wat een rijkdom, wat een geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig hoor, ik snap dat dat jouw mooiste foto's van het jaar waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat een mooie kinderen! Genieten! xxxxxxxxxxxx Ann

    BeantwoordenVerwijderen