Even op adem komen

Woensdag waren we bij jongste zoon en zijn dochter.
Donderdag stookten wij de jachthut lekker warm, terwijl we alles verschoonden en poetsten. Tegen etenstijd arriveerden oudste zoon, schoondochter en hun kleine meid.
Vrijdag ging het drietal bij mijn vader op bezoek en poetsten wij ons huis.
Zaterdag was onze hele kinderschare hier verzameld en gingen wij met het spul gourmetten.
Gisteren wuifden we de voorlaatste logees van dit jaar weer uit.
Vandaag is er dus wat was weg te werken. Intussen ga ik de logeerkamer kuisen en alles in orde maken voor onze eindejaarsgasten.
We halen even diep adem en gaan voor de laatste shift van 2013.

15 opmerkingen:

  1. Wij kunnen elkaar de hand geven. Ook wij komen op adem. Het was super om beide kleinkids bij je te hebben. Mag jij foto's plaatsen op je blog van de kinderen van je beide kleinkinderen?
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor. Klik maar op het label kleindochter. Dan zie je er een heleboel. Morgen nog een paar. ;-)

      Verwijderen
  2. Hoi Marja,
    Dan heb je prachtige drukke dagen gehad. Even uitblazen nu dus voor de eindspurt... Nog maar even en het jaar is echt om.
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Druk, druk, druk Marja! Maar wel gezellig! Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, hi....en dat voor een vrouw die fijn vindt als alles zijn gangetje gaat (zoals je ooit schreef). Tjonge, da's niet niks.
    Maar ook weer enorm gezellig natuurlijk. En....er komt weer een heel nieuw jaar aan om uit te rusten:-)
    Geniet ervan!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al dat gezellig samen zijn en dan straks samen bijkomen en nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je het gezellig gehad, maar ook druk. Straks lekker uitblazen en nagenieten van alle mooie momenten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat klinkt allemaal bést wel naar "vermoeiend" maar natuurlijk óók oergezellig! Petje af dat je ondanks dat ook het loggen nog bij kunt houden , Het zal stil worden als de laatste gasten weer naar huis zijn maar dán begint het nagenieten denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan met je meeleven, al die reuring in huis is leuk en we hadden een heerlijke week. Nu is het hier ook weer erg rustig.
    Gisteren het huis van boven tot onder weer schoongemaakt met zijn tweetjes, al het beddengoed gewassen en het logeerbed weer opgemaakt, dat is toch meer het bed van onze dochter dan van iemand anders. De 2 logeerbedden van de meisjes weer opgeruimd. Alles is weer aan kant en oud/nieuw vieren we lekker rustig voor het eerst in Zeist, samen met Diana! Een gezellige jaarwisseling wens ik jullie! En een voorspoedig 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is even druk natuurlijk, maar vast ook heel erg fijn om met de familie samen te zijn.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een geweldig nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tussen alle bedrijven door hier ook nog gewoon je zegje doen. Petje af. Prettige Jaarwisseling en op naar een vers inspirerend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoonlief gooide mij vrijdag ook nog even in het diepe door mijn pc over te zetten van Windows naar Linux. Dat alles kon de pret niet bederven. Ik rommel vrolijk verder met een compleet nieuw besturingssysteem. ;-)

      Verwijderen
    2. Laat je het weten of dat echt goed gaat,mijn man heeft het er regelmatig over dat Linux erg goed is .Helaas is hij nog al erg veranderlijk dus echt heel duidelijk is zijn mening niet voor mij ,haha dus ik twijfel nog steeds
      Elisabeth

      Verwijderen
    3. Voorlopig ben ik heel tevreden. De tijd ging dringen, want wij werkten nog met XP en dat gaat per 1 april de mist in.
      Ik moet nog wel wat dingen uitvogelen, zoals database bestanden van Acces. De meeste programma's werken prima. En bloggen lukt dus ook. ;-)

      Verwijderen
  11. Drukke maar ook leuke tijden, vind het ook niet erg dat het weer voorbij is hoor.

    BeantwoordenVerwijderen