Kijkers 1

Vanmorgen ontving manlief een mailtje van een Vlaamse dame. Ze was dit weekend langs ons huis gereden en wilde graag een afspraak maken om morgen of overmorgen te komen kijken. Ze had ons adres gegoogeld en onze bedrijfsgegevens gevonden. Wij hebben haar mailtje direct doorgestuurd naar onze makelaar en een uurtje later belde de dame ook nog op. Haar moeder woont in een buurdorp en zou na eventuele koop bij haar intrekken. A.s. donderdag komen ze met de makelaar ons paradijsje bezichtigen. We vinden het allemaal reuze spannend.
Komen jullie nog even snel blad ruimen morgen? En duimen jullie voor een zonnetje, dan ziet alles er zoveel aantrekkelijker uit.

27 opmerkingen:

  1. moet met gemengde gevoelens zijn Marja! toch succes gewenst.
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Succes! Ook met het opruimen van de bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef dat wordt een spannende ontmoeting. Ben het met Hilde eens wat betreft de gevoelens of zijn jullie echt aan verhuizen toe? Dat maakt natuurlijk wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en nee. Een strijd tussen gevoel en verstand. Huis en tuin zijn te bewerkelijk voor ons, maar we blijven verliefd op deze stek.

      Verwijderen
  4. Er hoeft er maar één te zijn die het ziet zitten. Dubbele gevoelens, maar een zorg minder voor jullie.
    Zal duimen dat het de eerste de beste is!
    Zo zijn wij nu bezig met het huis van schoonmoeder, al in de onderhandeling. Al valt het bod vies tegen.
    Maar weg is weg hopen we.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Ik ga duimen voor jullie!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het klinkt in ieder geval hartstikke hoopvol als men helemaal uit zichzelf al zoveel over het huis gaat opzoeken.
    Zeker spannend en laat het je troosten dat hóe het ook gaat verlopen je nooit helemáál teleurgesteld zal zijn immers.... je verstand óf je gevoel zal een luchtsprongetje maken .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een sterk voorbeeld van positief denken. ;o)

      Verwijderen
  7. Spannend!
    Aan mijn hulp heb je niets. In de tuin ben ik net een gemeenteambtenaar. Ik pak een hark en leun er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miep Kraak (moi) is al onderweg met bezem en emmer en sopdoek :-)
    Veel succes, we duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes morgen, en als het wat wordt: sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. spannend zeg enne, niet vergeten, home is where the heart is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes! Ik duim voor je.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend, ik zal duimen! En zou deze dame liever in Nederland wonen, stuur je haar dan door naar het huis van mijn vader?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Succes er mee hoop dat het lukt.......lijkt me geen gemakkelijke opgave zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inmiddels weet je natuurlijk wat de dame van jullie vond. Ik ben ook heel nieuwsgierig. Ik hoop echt voor jullie dat het gaat lukken. En al is het best emotioneel om je huis te verlaten, het is ook weer heel spannend om ergens opnieuw te beginnen.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zonnetje gaat schijnen voor jullie....en ik ga heel erg hard duimen....liefs van JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Morgen? Dat is al vandaag. Ik ben erg benieuwd of er een voortzetting komt. Dat zou mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen