Een jaar zwijmelen op zaterdag

Partytime met een ultiem zwijmelnummer:

Nog eentje om de stemming een paar versnellingen hoger te brengen:
Manlief brengt dit nummer in ter verhoging van de feestvreugd:
Toen Rafaella dit twee weken geleden hoorde ging ze spontaan lachen en bij de hoge tonen zong ze mee. Wij stonden met vier man te smelten bij haar reiswieg.

Ik hoop vandaag onze vaste deelnemers te mogen verwelkomen en misschien stuiven er nog wat nieuwe zwijmelaars binnen. Ik heb er zin in. Jullie ook?

43 opmerkingen:

  1. VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

    Een prachtig resultaat van een jaar lang het ene na het andere mooie en mindermooie ook, samenbrengen op een blogplatform, geweldig mooi idee met schitterende resultaten!

    Geniet ervan en hopelijk mag jij dat nog heel lang blijven doen, dan mogen wij dat ook ;-) (sorry beetje eigenbelang bij)

    Mooi trio heb je neergezet overigens, zou t bijna vergeten ;-) ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij, Van ♥ gefeliciteerd met het 1 jarig jubileum. Op naar nog meer zwijmel jaren.
    Alleen het eerste liedje ken ik en dat is echt een zwijmel nummer ;-)
    Liefs V☺nnie -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig, dat hebben we maar mooi voor elkaar!!!!!
    op naar de volgende 52 zwijmelzaterdagen. :)
    lieve gr Bibje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Het is dan ook echt wel een leuk iets om aan mee te doen!
    Je eerste nummer vond ik helemaal niks, sorrie!
    Je tweede nummer, ja, een klein danspasje heb ik gemaakt, ik werd er moe van. :-)
    Je derde nummer, Wauw!!!! Fleedwood Mac, my favorite!!!! De albatros, ik heb er ooit es een logje over geschreven!

    http://geesjesgedachten.wordpress.com/2012/01/18/albatros/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola Marja, deze reactie plaatsten wij bij Geesje vannacht:
    "Grappig, je zult het wel niet plaatsen deze reactie, maar weer plaats je je bijdrage verkeerd ZONDER je naam.
    We glimlachen in deze nacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik glimlach nu even, zo vroeg in de morgen. Jullie ontzettend grappige, leuke, vriendelijke reactie is dus niet bij mij geplaatst, Ik had het zeker toegestaan, want deze reactie is te veelzeggend om het niet te doen! of hebben jullie misschien ook een foutje gemaakt?

      Verwijderen
    2. We blijven glimlachen. Een dag niet glimlachen is een dag niet geleefd.

      Verwijderen
  6. Felicidades Marja met 1 jaar Zwijmelen op Zaterdag. WIJ kunnen er niet meer buiten. Iedere week weer een verrassing wat er uitgekozen wordt. Jij doet het deze week overvloedig met drie nummers en dat mag je als initiatiefneemster van dit item.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    Ik zwijmel nooit mee maar ik vind het wel geweldig dat je dit al een heel jaar doet...
    Ik wens je een heel erg fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het ZWIJMEL jubileum.

    http://www.youtube.com/watch?v=BPy-Memj0vE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig nummer HHH Timmy Yuro.....hoop dat je de smaak te pakken hebt om mee te blijven doen :-D

      Verwijderen
    2. Geweldige goede keuze HHH, een nummer om kippenvel van te krijgen.

      Verwijderen
    3. Nou maar volgens mij.........................zong ze eigenlijk......................'Im so HULK!

      Verwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd, Marja. Geweldig dat je dit gestart bent. En bedankt voor al het werk dat je ervoor doet. Elke zondag weer een mailtje van jou met een lijst met zwijmelnummers.
    Je hebt drie geweldig mooie nummers laten horen. Het eerste een echte zwijmel, zo romantisch. Het tweede een heerlijk swingend nummer van Rob Hoeke, leuk hem weer eens te horen. En het derde, Fleetwoord Mac, prachtig! Meneer Marja, ook bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Meneer Marja heet Robbert. ;o)

      Verwijderen
    2. Gefeliciteerd! Zoveel als het iedereen brengt! Petje af! En volgens mij zijn we nog lang niet uitgezwijmeld.

      Verwijderen
  10. Wat leuk Marja en gefeliciteerd ermee.Ga je door met zwijmelen of komen nu de protestsongs aan de beurt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel hartelijk gefeliciteerd Marja! Wat een leuke mijlpaal hè!
    Wat een lekkere nummers, stuk voor stuk, heb je uitgezocht voor deze speciale dag!
    Bedankt, het is elke week voor de deelnemers een feestje en vandaag is het EEN GROOT FEEST!
    Ik hoop dat er extra veel inzendingen komen!
    Een fijne zwijmelverjaardag en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marja Hartelijk gefeliciteerd met het suc6 van nu 1 jaar Zwijmelen, het is altijd weer leuk om mee te mogen doen en de smaken van iedere deelnemer(ster) te mogen horen.....Het feit dat smaken divers zijn maakt dat het Zwijmelen ook altijd weer (voor mij ) verrassend blijft en over smaak valt te twisten ( niet de dans zelf ) ;-)
    Het blijft gewoon leuk en ik wens jouw en natuurlijk ieder die deelneemt nog heel wat Zwijmel jaren Hoeraaaaa !

    Fijn weekend liefs Laura

    Ps; we staan op het punt de camping op te gaan dus neem het me niet kwalijk als ik niet iedereen haal...zal mijn best doen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn, zo ń jaar met veel muzikale vreugde. Bedankt voor je eigen inbreng en initiatief hierin! Mooie bijdrages ook vandaag! Een heel feestelijk weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lees altijd op zaterdag de zwijmelrubriek en dacht vanochtend...Zo leuk, laat ik ook eens meedoen.

    Gefeliciteerd met je jubileum en bedankt voor je inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Feliciteer ik je hier ook even. Van harte met deze mijlpaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige nummers heb je gekozen. Ik vind ze alledrie even mooi! Je had mijn bijdrage al gesport, zag ik. Ik had hem ingepland voor vanmorgen omdat ik pas nu achter mijn pc heb kunnen kruipen. En last, but not least, ook van mij natuurlijk van harte met dit mooie resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Marja met dit jubileum.Ik hoop dat we nog heel lang door zullen zwijmelen .Elke Zaterdag is het weer leuk om te kijken wat iedereen plaatst .Heerlijke muziek bij jou ,de anderen ga ik later bezoeken want ik krijg zo visite.Fijn weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En kijk eens wat er op 5 november gebeurde:
    http://onafhankelijke-bloggers-associatie.nl/nieuw-thema-zwijmelen-op-zaterdag/
    Mijn thema is officieel goedgekeurd door OBA.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Marja, wat een eer hè! Een officiële goedkeuring krijgen voor zoiets leuks is wel heel bijzonder!
      Gefeliciteerd!!!

      Verwijderen
  19. Hallo, daar ben ik dan, was even druk met andere zaken buiten de deur.
    Allereerst Van Harte met dit succes en alle aanhang die je hebt veroverd. Ik ga bij dit trio voor Rob Hoeke. Heerlijke muziek.
    Op naar het volgende jaar waar ik vaste luisteraar blijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vandaag doe ik ook even mee ........ natuurlijk omdat jij nu een jaar bezig bent met zwijmelen, maar ook omdat ik een leuke invulling had

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met één jaar zwijmelen! Ik hang even helemaal onderaan bij de reacties... zoals gepast voor iemand die slechts "illegaal" mee zwijmelt bij de sites die ik tegenkom in mijn linkjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd! Mijn ultieme zwijmelnummer wil ik je dan dit keer niet onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=dO1rMeYnOmM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief. Dankjewel. Een prachtig nummer.

      Verwijderen
    2. Geweldige keuze, Jim Croce. Mooi om weer eens naar te luisteren.

      Verwijderen
    3. Hartstikke leuk dat je vandaag hebt meegedaan Mrs T. En nog wel met zo'n heerlijk kippenvel zwijmelnummer!
      Bedankt hè ;-)

      Verwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met een heel jaar zwijmelen. Ik geniet elke zaterdag/zondag van de uitgezochte nummers. Het een spreekt me meer aan dan het ander, maar dat hoort erbij. Van daag zijn er zoveel nummers geplaatst, dat ik daar morgen eens uitgebreid voor ga zitten. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met een jaar zwijmelen!! Ik vind het een heerlijke rubriek en hoop dat het nog lang blijft. Zo geweldig dat je dit begonnen bent. En heel erg lief dat je mijn linkje geplaatst hebt. Gisteren op tijd naar bed en vanmorgen vroeg op pad, kon ik het linkje niet zelf plaatsen.

    Lieve Marja, heel hartelijke bedankt voor alle mooie muzikale momenten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk he Marja dat het zo'n succes heeft! Maar het is ook heel erg leuk!
    Elke zaterdagmorgen als ik van mijn werk kom zit ik lekker met een beker koffie te zwijmelen voor de laptop, het is al vaste prik geworden!
    Gefeliciteerd en ga zo door!
    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marja, ik heb alle zwijmelaars van de 23 deelnemers van vandaag beluisterd. Geweldig, wat een "oogst". Zo veel verschillende nummers heb ik voorbij zien komen. Mooi feestje, maar het kostte me wel een paar uur van mijn zaterdag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we zijn er "even" zoet mee. Ik heb genoten vandaag, maar nu ben ik helemaal suf gezwijmeld.

      Verwijderen
  27. Van harte met 1 jaar zwijmelen. Hoewel ik zelf niet meedoet omdat vaste dingen niet zo mijn ding zijn komt er bij mij wel regelmatig wat van binnen, soms heel leuke muziek. Veel plezier er nog mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met dit jubileum. Ga door, je hebt fans genoeg voor jaren.

    BeantwoordenVerwijderen