Dotteren en stent

Afgelopen dinsdag kreeg ik de uitslag van de Angio CT die vorige week van mijn buikslagaders is gemaakt. Onder de stent van maart 2011 is een nieuwe verstopping ontstaan. Een stuk van bijna 7 centimeter is dichtgeslibd. Geen wonder dat ik nog geen honderd meter kan wandelen zonder pijn.
Over een week word ik opgenomen en geopereerd. Ze gaan dotteren en proberen een aansluitende stent te plaatsen. Een bypass hopen ze op die manier nog even te kunnen uitstellen.
Ik slaap die vrijdagnacht in AZ Turnhout – Campus Sint Elisabeth en zal de negende niet zo snel kunnen reageren op jullie zwijmels. In de loop van de dag hoop ik weer thuis te zijn.

30 opmerkingen:

  1. Ô, dat is geen al te goed nieuws hé Marja! hoop dat de operatie goed zal verlopen en dat je nadien weer verder kan zonder pijn. hou ons op de hoogte hé!
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poe, heftig hoor. Gelukkig is het op tijd ontdekt. Ik leef met jullie mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje joh , bij jullie ziet het ook niet op he. Zal voor je duimen en ro bert ook veel sterkte. Veel liefs, birgit, nico, sanne en juno xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes ma! Als ik iets voor je kan doen zeg je t maar. Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is niet zo mooi Marja, Veel sterkte en hou je taai joh. Reacties en zo komen wel hoor, eerst even aan jezelf denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    Dat is even schrikken! Ik hoop voor je dat de operatie helemaal zal slagen en dat je weer heel snel op de been zult zijn. Tot die tijd: rustig aan hoor... Sterkte!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt, sterke! !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Marja wat een tegenslag!
    Ik hoop voor je dat het meevalt en je snel weer hersteld bent!
    Veel sterkte!
    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat naar voor je Marja. Dat is niet leuk.
    Ik hoop dat het allemaal naar wens verloopt.
    Veel sterkte en spoedig herstel gewenst!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In ieder geval goed dat ze de oorzaak van je klachten hebben gevonden en dat je niet heel lang hoeft te wachten voordat er iets aanngedaan wordt! Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HE bah wat naar voor je zeg! Heel veel succes en snelle beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat rot voor je. Maar evengoed fijn dat er iets aan gedaan wordt, sterkte de komende dagen en je gaat er vast van opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wens je veel sterkte toe Marja, en een voorspoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey bah Marja wat een naar nieuws maar als je je daarna weer veel lekkerder voelt is het alleen maar goed. Zie je er tegenop?
    heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jemig wat naar!Ik hoop dat alles weer goed komt en dat je daarna weer zonder pijn een wandelingetje kan maken en andere leuke dingen kan doen.'t is niet niks, sterkte en alvast beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is geen leuk nieuws ..Sterkte ermee
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is vervelend, maar je weet nu dat je daarom zo weinig conditie hebt. Ik wens je sterkte en hoop van harte dat je snel opknapt. De marathon moet nog even wachten denk ik! Alvast beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. .Wat fijn dat we in dit landje zo`n goede medische zorverlening hebben vindt je ook niet?
    Gelukkig kan je geholpen worden
    Ik wens je een succesvolle operatie Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Natuurlijk wél fantastisch dat er een diagnose is vóór de problemen niet meer verholpen kunnen worden en grotere problemen zouden gaan geven.
    Maakt het zéker niet leuker maar het feit dat je daarná weer meer conditie op kunt gaan bouwen is iets om naar uit te zien.
    Gelukkig kan het al snel gebeuren zodat je er niet te lang tegenaan hoeft te kikken.
    Héél veel sterkte en een voorspoedig verloop van de opname!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ik lees het nu pas... heel veel sterkte Marja, en dat je er maar heel erg van op mag knappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo zeg Marja, bah wat is dat toch een rot uitslag , zeker er kan wat aan gedaan worden dat is natuurlijk positief maar een ingreep is nooit leuk, dus ik hoop dat alles goed verloopt en jij je er goed van hersteld , liefs Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toch goed dat je onder controle bent. Wat een vervelend bericht! Maar hopelijk kun je daarna weer wat beter uit de voeten.
    Sterkte volgende week en natuurlijk gaat het allemaal goed! Ik zal aan je denken hoor!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heftig!! Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.

    Liefs en een knuffel, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allemachtig, jou blijft ook weinig bespaard. Ik ga keihard voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is geen goed nieuws. Wij wensen jou sterkte en ook een spoedig herstel.
    Liefs en groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je was er al bang voor dat zoiets zou gebeuren, vertelde je onlangs.
    Dan maar snel en is het achter de rug. Veel sterkte de komende dagen en zal duimen op een goed verloop.
    Wie weet levert het weer wat op voor de verbetering van de levenskwaliteit. Houd je taai, zal aan je denken.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goh Marja ,hier schrik ik even van. Zelf heb ik 2 bypassen en die zitten al 22 jaar in mijn borstkas.Toi,toi meis alles komt goed.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zou toch mooi zijn als je door zo'n operatie weer zonder pijnen door het leven kan gaan. Dan is het de ellende van een operatie wel waard. En ze kunnen veel tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen