Combinatie


Perfecte combinatie: beeld, geluid en verhaal
Bij Marion vind je nog meer verhalen

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Prachtige film met mijn all time favorite actress...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook weer zo een film die je nooit meer wil vergeten. fijne dag lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De film heb ik nooit gezien maae deze muziek is in ieder geval práchtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Film
    Muziek
    Prachtig!
    Hier
    Mooi
    Geïntroduceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ik moet zeggen dat ik helemaal geen film kijker ben, duurt mij meestal allemaal te lang. Wel lekkere muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtfilm inderdaad! Bedankt voor het terugbrengen van de sfeer, die muziek, oh.

    BeantwoordenVerwijderen