Thursday Challenge "Shadows"

Voor meer schaduw moet je hier zijn.

17 opmerkingen:

  1. Mooi plaatje Marja, eergisteren zag ik de zon echt knalrood ondergaan... Zo mooi...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wél het seizoen om mooie schaduw foto's te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    De laatste dagen zijn er steeds mooie luchten te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom er meteen aan! Ik hou wel van schaduw. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooiiiii ...zulke zonnen en avondluchten kunnen we nu elke avond weer bewonderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zon heb je op een heel bijzonder manier "gevangen" in je foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto! Ik houd ervan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi. Het lijken wel vingers die de zon vasthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto zeg ....... de rust die het uitstraalt ........ heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor met de zon zo tussen de boom door

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die apenboom staat aan de westkant van ons huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In Toscane had ik wel behoefte aan enige schaduw. Maar hier is die noodzaak wat minder. Laat de zon nog maar even op mijn bolletje schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was voor ons heerlijk terugkomen in ons 2e woonland met dit prachtige herfstweer.

    BeantwoordenVerwijderen