Het moet niet gekker worden

Bron: HLN

11 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg... het moet inderdaad niet gekker worden. Maar helaas... ze heeft misschien wel een gat in de markt gevonden.
    Goh, kom ik aan met mijn bijna 43 jaar getrouwd... pfffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    Ik kan een scheiding toch echt niet zien als een feestje, maar mijn eigen ervaring vertroebelt dat beeld misschien...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg..maar ja er is er ook al een echtscheidingsbeurs..dus ik kijk nergens meer raar van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha....ik vind het wel komisch! Ze zal er niet rijk van worden, denk ik. De meeste scheidingen zijn geen feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja, zeg. Hoewel mijn ex en ik op een goede manier gescheiden zijn, was er voor mij geen enkele reden om een feestje te bouwen en daar scheidingsgebak bij te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja zeg...........wij zullen er wel nooit van snoepen......hoop ik want met zekerheid is dat natuurlijk niet te zeggen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou voor een enkeling inderdaad een optie maar de mééste scheiden echtparen zouden er zéker mee naar elkaars hoofd gaan smijten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We moesten samen wel lachen: hoe kom je erop! Volgende stap is een echtscheidingsparty?
    Bij ons is het zo dat we onze bruiloftsdag, vlak na mijn verjaardag soms gewoon vergeten. Goed teken hoor, het samenleven is zo een makkie dat we het daardoor vergeten, vermoeden we.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig. Bizar ook. Maar een lekker stuk taart ga je toch niet zomaar uit de weg.

    BeantwoordenVerwijderen