Zwijmelen op zaterdag 44


Easy listening.

13 opmerkingen:

  1. Heerlijke rustgevende muziek.Mooi filmpje. Ik heb genoten net voor het slapen gaan.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op deze Monumentendag 2013 in Nederland, zaterdag 14 september, heerlijke rustgevende muziek om tijdens een kopje koffie te mijmeren over de afgelopen week. De enige die NIET mee wil werken vandaag is het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere rustige muziek. Mooie kwallen op het filmpje. Laat ze daar maar blijven. Die kom ik liever niet in het echt tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat erg... ik heb de rust hier niet voor... ik vlieg weer verder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik schrijf héééél langzaam.... zó heerlijk rustig.....aaaah.... nu nog een lekkere massage......kreun......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke muziek met prachtige beelden.
    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke muziek om bij weg te dromen.Fijn weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel relaxed muziekje, en weer eens wat anders!
    Fijne zondag,
    groejtes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja ik zwijmel nog even mee,speciaal voor het zwijmelen een blog aangemaakt.
    http://zwijmelen.blogspot.nl/2013/09/eeuwig-vuur.html

    hoe gaat het plaatsen nu ook al weer bij jou?

    fijne zondag nah wat er nog van over is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom even op bezoek bij je nieuwe blog. Helaas is het overzicht 1-44 al verzonden.

      Verwijderen
    2. verificatiecodes? ik zie ze niet! alles staat open volgens mij.Je hoeft niet te linken hoor,voor volgende week heb ik al een speciaal logje.

      Verwijderen
  10. Die muziek... nou ja. Maar die beelden. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, lieve mensen. Jullie reacties op logjes ouder dan twee dagen verschijnen niet direct. Ik moet ze helaas eerst modereren omdat ik de laatste maanden tientallen spamreacties per dag ontvang.