Thursday Challenge "Wood"

Andere bijdragen vind je op deze website.

16 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Marja,
    Een houten paddenstoel, wat mooi zeg..
    Grappig, mijn post van vandaag gaat ook over hout, maar dan om te stoken...
    Ik wens je een heerlijke donderdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezante invulling van de challenge. De kabouter ontbreekt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW.... wat een bijzondere foto.... kan niet ontdekken wat het nou precies is... ik zie natuurlijk wel dat het een paddenstoel is maar verder, geen idee.

    Het kan een tekening zijn, een houtsnijwerk, een... ja wat eigenlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie houten paddenstoel. Zeer passend bij het onderwerp hout. Maar ook als voorbode voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gesneden zeg.Mijn broer sneed ook houten figuurtjes moeilijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat de kabouter net eventjes naar "'t achteren" was? Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dat nou een boom van een paddenstoel óf een paddenstoel van een boom ! Wel héél mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, mooi zeg!! Bij mij in het stadsbos staat ook zo'n soort paddenstoel uit een oude boomstronk gehakt ...... leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, jij hebt gewonnen, de eerste weblog dit jaar met een paddenstoel. Er zullen er honderden volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hard to tell the carving from a real woodland mushroom. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tagrijn heeft gelijk, de eerste voorbode van de herfst is een feit.
    Whahahaha... ik zie de geijkte herfsttafereeltjes al weer voor me. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto! En prachtig hoe je de tekening van het hout ziet in de paddestoel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk die paddenstoel bij ons langs de dijk staat een bank van hout met vogels er op. Van een klompenfabriek die er tegenover woont. Ieder jaar zie je hem veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen