Geheugen

Kijk voor de andere bijdragen bij Marion.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Zo te zien weet hij het nog heel goed... Wat een mooie mijmerende blik!
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dénk het niet, de meeste dierentuin dieren hebben nooit de jungle gezien en worden zorgvuldig gefokt . Ook niet leuk natuurlijk maar "waar je nooit was" heb je geen herinnering aan. Maar een práchtig beest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dieren zijn het toch.
    Ik heb ooit foto's gemaakt van een zwangere gorilla en die zat met haar handen op haar buik net als een vrouw en ook een mijmerende blik.
    Raak nog ontroerd als ik aan de foto denk. liefs en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk het ook niet. Maar wíj herinneren het ons wel, dus wij zijn verantwoordelijk. Toch?
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met een dromerige uitdrukking blijft hij wachten.Pracht foto
    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij denkt in ieder geval diep na ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg, die glans in zijn ogen! Een goede combinatie van woord en beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weten wij zelf nog hoe het was? Mooi compacte Bokito story.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die heeft veel onrust veroorzaakt in Blijdorp........

    BeantwoordenVerwijderen