Zwijmelen op zaterdag 42


Een van de hits uit ons trouwjaar, maar wij waren wel "in love".

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer van 10 cc kun je heerlijk bij weg dromen.

    Welterusten Marja en een fijn weekend liefs Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij gaat terug naar de seventies met dit echte zwijmelnummer. Een heerlijke tijd toen we jong waren ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dit liedje ken ik nog wel mooi leuk even weer meezingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk nummer. Leuk om het weer eens te horen.Ook een hit uit ons trouwjaar, misschien waren de gevoelens toch anders.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had je linkje al voor je ingevoerd. Je staat op nummer 4. ;o)

      Verwijderen
    2. Ik zag het te laat, dankjewel dat je mijn linkje hebt toegevoegd. Normaal blijf ik altijd op na twaalven, nu lag ik er vroeg in.

      Liefs Frederique

      Verwijderen
  5. O ja , héérlijk nummer , nog altijd fijn om te horen ! Al was ik al 11 jaar getrouwd ik was ook nog zwaar in love hoor;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi nummer nog steeds ,leuk om de ''vergeten'' muziek weer te horen op de zwijmel Zaterdagen.Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn man nooit aan zijn verstand kunnen brengen dat de heren juist bedoelen dat ze WEL in love zijn! Maar er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven :D
    Fijne zondag
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet waarom, maar ik vond het als 8 jarige een vreselijk nummer. Het irriteerde me dat hij steeds zei dat hij niet verliefd was maar wel wat wou van een vrouw. pfffff "Dat zèg je toch niet!!!!!!", griepte ik dan tegen mijn moeder.
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk nummer. Ik was (misschien ben ik dat nog steeds, geen idee eigenlijk) in het rijke bezit van de lp van de heren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onder het mom van 'beter laat dan nooit' ben ik er weer nadat de Ziggo-monteur vanmorgen de verbinding weer werkend maakte...

    Ga nu bij iedereen langs hoor.

    Mooi nummer...dat vele herinneringen oproept. 'not in love' terwijl je het wel degelijk was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen