Thursday Challenge "Hard"

Kijk op de site voor de andere bijdragen.

15 opmerkingen:

  1. Van de week kwam ik een boomklevertje tegen.... maar rotsklevertjes zie je hier nóóit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel gevaarlijk uit. En dat zonder veiligheidskoord!




    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit! Nooit! Dat ziet er zo ongelooflijk hard en moeilijk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeff, wat gevaarlijk! Maar wel "Hard".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Kijk mama, zelfs met losse handjes! Kijk maar naar de schaduw. Grappig gedaan met photoshop.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het al wat onwaarschijnlijk. Knap gezien. Maar het materiaal blijft hard, dus ik heb me wel aan het onderwerp gehouden. ;o)

      Verwijderen
  6. Ondanks dat het gephotoshopt is geeft het wel gelijk een gevoel van ontzag voor deze durfal............... maar die steen, die blijft hard en overeind en daar gaat het om :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik heb niet geshopt. Ik zou niet weten hoe ........ ;o)

      Verwijderen
  7. Day is pas klimmen. Lijkt makkelijk.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke invulling van het onderwerp met behulp van Photoshop door die ander ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hard werken tegen die harde rots! Prachtige inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verschrikkelijk, dat zou ik echt nooit kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Of is de foto gewoon een kwartslag gekanteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens Erka is het flink gefotoshopt.

      Verwijderen