Opdrogen


Dochterlief verjaart vandaag.


Is ze niet leuk opgedroogd?

23 opmerkingen:

  1. die hebben jullie goed gemaakt, van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal waar ;-)! Wat een prachtige meid met een mooie bos haar! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel hartelijk gefeliciteerd en ja goed opgedroogd hoor hihihihih
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte! Elke moeder blikt even terug op de geboorte als haar kind verjaart. Dat gevoel bij de bevalling vergeet je nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd !En zo te zien zélfs achter de oortjes helemaal droog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is helemaal goed gekomen :-)
    Van harte met je dochter, Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verrast keek ik op van dit regeltje schrijven.(glimlach)
    LEUK GEDAAN Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jolanda Kalisvaart29 juli 2013 om 10:32

    Van harte met je mooie "op gedroogde" dochter.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte met je dochter, Marja. En ja zeker: dat is een héél geslaagd exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je mooie dochter, Marja.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd .Ja het is een mooie dame!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij, maar natuurlijk ook manlief, en dochterlief en alle anderen, van harte gefeliciteerd! Dat je deze momenten nog maar talrijk mag vieren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige dochter hoor! proficiat!
    verbaasd dat ik bij je langs kom? sommige blogs zal ik blijven lezen en af en toe bezoeken.
    oh ja, je weet het misschien niet, maar ik doe nog wel voort met mijn andere blog, mijn fotografieblog: http://stapjesonderweg.blogspot.be/
    Daar kruipt minder tijd in. Ook volg ik er een heleboel Spaanse fotoblogs, zodat ik mijn Spaans wat kan oefenen, 2 vliegen in 1 klap dus!
    ik wens jou een prettige week!
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte! Mooi hoor! Hulde aan de fabrikanten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk opgedroogd :D Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het had ook de verkeerde kant op kunnen zijn gegaan. Dus niet, felicidades.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Ze is zeker een leuke meid om te zien.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joh, bijna onherkenbaar veranderd :-) Van harte gefeliciteerd met deze mooie meid.

    BeantwoordenVerwijderen