Komkommertijd

Het is stil in blogland. Logisch. De zon schijnt en voor velen is de vakantie aangebroken. Tijd voor ontspanning.
Google reader is inmiddels gestopt en ik heb het niet gemist. Zijn jullie nog dolende of heb je al een goed alternatief gevonden?
Precies een jaar geleden voegde ik mijn beide blogs samen op deze stek. Sindsdien heb ik hier diverse contacten uit het oog verloren en nieuwe opgeduikeld. Zo gaan die dingen.
Wel even 86000 pageviews in 365 dagen. Dat is meer dan op mijn oude blogs tussen november 2010 en juli 2012. Toeval of niet? “Agge mar leut et”.

7 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je met Zwijmelen op zaterdag een gouden gooi gedaan hebt. Erg populair. Zo ben ik, ik meen door Frederique, ook op jouw blog terechtgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik ben ook nog steeds blij met zoz. ;o)

      Verwijderen
  2. Je hebt een grote schare fans. Mooi toch dat je activiteiten zo worden beloond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zomermaanden zijn inderdaad meestal wat rustiger, het viel dit jaar nóg mee door het ontbreken van het voorjaar. Iedereen bleef dus wat langer doorloggen omdat de weekenden weggaan niet aanlokkelijk was.
    Behalve jouw leuke logjes, waar natuurlijk veel belangstelling voor is , leefde dit jaar óók de diepe dip een beetje op die web-log met z'n geknoei veroorzaakte!
    Naast zoekgeraakte loggers waren er ook nieuwe de weg naar jou en mij vonden ...en ook wij vonden "elkaar" op die manier , ik ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is bijna uitgestorven in Blogland, en ik doe daar van harte aan mee!
    Liefs en een vakantiegroet van Kakel :D

    BeantwoordenVerwijderen