Familiedag en BaByQ

Onze nieuwbakken vader en moeder uit Limburg organiseren hier komende zaterdag een BaByQ. 
Een feestje ter ere van Rafaella om alle kinderen te laten kennismaken met hun nichtje. 
Oudste komt met vriend en hondje uit Amsterdam, de jongste zonen komen uit Tilburg en wij mogen heerlijk thuisblijven. Een ideale oplossing. We verheugen ons enorm.
Het jonge gezin arriveert vrijdagavond en ze zullen tot zondag in de jachthut logeren. Ik krijg dus uitgebreid de tijd om de kleine meid te knuffelen. 
Nu hoop ik nog stiekem dat Marissa er ’s middags ook even bij kan zijn.Wat zou dat heerlijk zijn.

19 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk vooruitzicht.
    Alleen al de voorbereiding is genieten.
    Heel veel plezier toegewenst.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Marja, dat wordt weer genieten!
    Zó leuk, die kleine wezentjes! Ik ben in de laatste week vakantie me ook helemaal te buiten gegaan aan het knuffelen van Ernst.
    En wat een leuk idee om het bij jullie te houden. Ben je lekker in je eigen omgeving en kan je toch uitgebreid genieten van alles.
    Ik wens jullie heel veel plezier met dat schattige kleindochtertje en met alle anderen.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets is zo fijn als het hele spul bij elkaar. Dit vooruitzicht is heerlijk, nee meer dan heerlijk, puur geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk feestje hebben jullie op stapel staan! De hele familie bij elkaar, daar kun je heerlijk van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is als oma een geweldig vooruitzicht. Ik weet er alles van. Afgelopen weekend zowel Roos een dag, als kleinzoon Viggo een paar dagen daar voor.
    Begrijp ik het goed dat Marissa jouw eerste kleinkind is van je zoon en Rafaella van je tweede zoon die in Limburg werkt als politieagent? Weet dit nog goed want dat schreef je bij onze log over kasteel Hoensbroek.
    Groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Marissa van 5 jaar is ons eerste kleinkind. Zij is de dochter van onze jongste zoon Ronald.
      Middelste zoon Robin heeft nog geen kinderen en werkt als wijkbrigadier in Dordrecht. Zijn beëdiging was in kasteel Hoensbroek.
      Oudste zoon Richard woont met zijn vrouw Asha in Zuid-Limburg en hij is op 29 juni vader geworden van Rafaella. Zij hebben een schoonmaakbedrijf.
      Oudste dochter heeft geen kinderwens. Haar hondje is haar kindje.

      Verwijderen
  7. Leuke manier om een nieuwbakken familielid met iedereen te laten kennismaken.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht ,dat word genieten met een grote G.Ik hoop dat Marissa er ook bij zal zijn
    Fijne week.Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig weekend heb je voor de boeg , dát is genieten en al helemaal dat je er de deur niet voor uit hoeft ! Leuk idee van de jonge ouders om het zo te doen en ik ga natuurlijk voor je duimen dat "het spul" helemaal compleet zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat leuk om naar uit te kijken en te organiseren zeg.
    Jullie gaan daar vast heel erg van genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat gaat hartstikke leuk worden hoor, genieten wordt dat...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo kan een geboorte meteen zorgen voor een familie reünie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie vooruitzichten en zo origineel ook om het op die manier aan te pakken. Veel plezier en ik hoop dat de Marissa er ook bij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet maar fijn!
    (Grappig: net op TV was iemand - de moeder van beide wielrenners Van Poppel - uit Ravels :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijk vooruitzicht. Dat wordt genieten! En wat een mooie jachthut. Ik wens je alvast heel veel plezier!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk genieten Marja een knuffel weekend dat doet de accu van oma en opa opladen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Genieten dus, met volle teugen! Ik zie onze kleindochter van de week op de bruiloft van mijn zwager. Ben benieuwd na vier weken, ze is nu ruim 3 maanden. Het gaat zo hard die ontwikkeling. Heel veel plezier met z'n allen en duimen dat Marissa erbij is, dat zou geweldig zijn.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk vooruitzicht, geniet er van Marja en ze geven prachtig weer op.

    BeantwoordenVerwijderen