Zwijmelen op zaterdag 30


Swingen jullie mee?

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer, echt jeugdsentiment. Leuk hè, al die nummers? Een gouden greep, zwijmelen op zaterdag.

    Een fijn zonnig weekend.

    Liefs Frederiquue

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke muziek weer .Fijn weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om weer eens iets te horen uit de flower-power-musical Hair.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Remember the Sixties with back to the 60's met dit nummer uit 1969.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen nou de zon schijnt ;-) Aquarius sterrenbeeld van Ger ;-)

    Een leuk nummer die tijdloos blijft en aangenaam op deze zonnige ochtend :-D
    Groetjes en liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk nummer! Word je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net als Petr@, mooiii!

    Liefs en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor, weer even terug in de tijd, heerlijk, wat een mooi nummer is het toch.
    Dankje voor het plaatsen van mijn linkje, was druk vanmorgen ;-).
    Een fijn weekend Marja, ik ga nog even verder zwijmelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie mezelf weer lopen met een zwabberende breed uitlopende broekspijpen en een héél lang,mouwloos vest eroverheen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een geweldig nummer. Echt. En toch heb ik weer liever de vernieuwde versie van jaren later.
    Maar dit is ook heel mooi
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben meteen weer terug in de tijd: door mijn Amerikaanse vriendin leerde ik deze muziek kennen. Waar het over ging, ik snapte er geen bal van, maar de muziek vond ik prachtig. We dansten er een beetje suffig op, zoals Kate Bush dat later ook zou doen... Heerlijke herinnering. Dankjewel :-)
    Fijne ZONdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh... help.... ik zit weer te suffen... Voer ik titel in in plaats van naam.
    Zucht....
    Kan je zeker niet aanpassen hè?

    Anyway... mijn bijdrage is gepost.

    Ik vind dit een prachtig nummer! Lekker Hippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb even een swingbeweging gemaakt. Met mijn pink. Whahahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen