Trouw

Kijk bij Marion voor andere zes woorden verhalen met als thema "huisdieren".

15 opmerkingen:

  1. Geweldig Marja, hoe kat en hond zo lief bij elkaar kunnen liggen...
    Ik wens je een mooie dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende foto! Dat zie ik mijn kat nog niet doen haha, zo lekker tussen de honden liggen, ze plaagt ze liever.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dieren blijven mij fascineren en ontroeren. Als je op ze let zie je zoveel dingen die grappig zijn. Zeg heb jij je kippies nog eigenlijk? knuffel van mij en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is dus echte vriendschap,een super leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een juweel van een foto, de beestjes passen qua kleur ook zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige foto zeg! Wij hebben vroeger ook meer honden gehad dan een en die lagen soms ook op en over elkaar, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel heel bijzonder.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi, ik zou er zo bij willen gaan liggen, Marja! Een verhaal waar je iedere dag plezier van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig he die beesten zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen