Thursday Challenge "Outdoors"


Het thema van deze week is "Openlucht"

15 opmerkingen:

  1. Jeetje Marja, wat een mooi plaatje. Die evenwichtsbalk met gelijke leggers doen me denken aan de tijd dat ik op turnen zat... Ja, toen waren ze al wat moderner natuurlijk, maar toch is dat ook al weer heel wat jaren geleden...
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, nostalgische kaart. Die hoeden, die de meisjes toen droegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt bijna op een schoolplaat... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw speeltuin is nog ouder dan die van ons ;-) . Plezante invulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat mooie die oude ansichtkaart van deze speeltuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een nostalgisch plaatje. En een speeltuin deed en doet het altijd goed bij Kakel en Roos :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar ben ik vlak in de buurt opgegroeid en mijn vader ook. Qua leeftijd zou hij het jongetje op de voorgrond kunnen zijn. Heb je enig idee uit welk jaar deze leuke kaart komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet. Ik gok op de jaren 20 of 30.

      Verwijderen
  8. Altijd leuk die oude prentjes. Welke tijd is dit? Aan de kleding te zien rond 1925?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer oeps.... ik had twee logjes als één gezien én de reactie samengetrokken (ik hoop dat ik er zonder straf door rol)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond je juist superslim bezig. ;o)

      Verwijderen
    2. Het paste ook zo goed bij elkaar;-)

      Verwijderen