Thursday Challenge "Flowers"

13 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit. Alleen mogen ze die beelden wel eens reinigen. Het lijken wel berkenstammen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knolbegonia's zo te zien? Een réuze dankbare zomerbloeier met hun knallende kleuren,wij hebben ze in de hangpotten in de tuin en dat blijft bloeien tot laat in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleuren maar op een of andere manier houd ik niet zo van die aangelegde perkjes met een overdaad aan bloemen, hou meer van wat natuurlijkere tuinen. Daarom hou ik waarschijnlijk ook niet zo van bossen bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo'n bloemenzee.... inderdaad de beelden zo onverzorgd erbij laten staan doet de rest ook geen goed, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig aangelegde tuin, opgefleurd door de begonia's. Heel erg bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een Franse paleistuin? Een hogedrukspuitje erop zou de beelden mooi wit maken, Maar ach, ze gaan zo mooi op in de omgeving. Onze leeuwen worden ook steeds groener.Zit er niet mee.

    Tja, zo gaat het makkelijker, Mar! Bedankt!

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als dat er niet zomers uitziet!!!
    Marja, ik ga mijn ZOZ al plaatsen op vrijdag, want wij vertrekken vrijdagavond nog. Kan jij dan zaterdag de link op jouw logje plaatsen. Bedankt!
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prima. Je kunt hem eventueel inplannen voor middernacht. Leuk dat je nog meezwijmelt terwijl je al onderweg bent.

      Verwijderen
  8. Mooie foto zeg!! Jij past het thema van 2 weken in een ;-) Bloemen en kunst. Het heeft wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is inderdaad een heleboel 'flowers'. Dank voor je aanvullingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, lieve mensen. Jullie reacties op logjes ouder dan twee dagen verschijnen niet direct. Ik moet ze helaas eerst modereren omdat ik de laatste maanden tientallen spamreacties per dag ontvang.