Onweerstaanbaar

Kijk bij Marion voor andere zes woorden verhalen met als thema "huisdieren". 

15 opmerkingen:

  1. Ohh.. die blik in de oogjes.. onweerstaanbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, hoewel ik geen kattenmens ben vind ik deze wel heel erg schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je zegt... daarom ga ik in dierenwinkels niet meer naar katjes kijken. Ik zou ze allemaal wel willen meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel snoezig! Maar ik vind veel kleine dieren hartveroverend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Smelt smelt ....
    Vrienden van ons hebben een boerderij en daar zijn vaak puppies en kittens te bewonderen. Dan moet ik altijd mijn zakken legen als ik naar huis ga haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh haal weg ik heb al genoeg problemen hier met man om mijn dierenliefde haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die eerste klik als je in de ogen van een nieuwe vriend kijkt is zo vreselijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schat wattig, eh ... wat schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En? Heb je ze gelijk in huis gehaald? Ze kijken wel wat verdrietig en zoeken vast een leuke bazin bij wie ze in huis mogen wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet, Tagrijn. Manlief krijgt al uitslag bij het woord "kat". ;o(

      Verwijderen
  10. Hartveroverend stel! Ik ben snel weg.......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zou ze zo alle drie onder je arm mee willen nemen, maar gelukkig werkt af en toe mijn gezond verstand nog een beetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja nou ech wel....

    We hebben er nog maar 1 maar of dat zo blijft....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijft leuk ben helaas allergisch voor katten geworden en ook eigenlijk wel meer een hondenmens en dat is lastig of eigenlijk onmogelijk als je moet werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O jee, en vandaag moest ik ook al weerstand bieden aan een nestje kittens in het dierenasiel...
    En elke week denk ik, wat jammer dat ik Wopsi (mijn financiële adoptiekat) niet mee naar huis kan nemen. Zolang we Nickie hebben kunnen we er geen kat bijnemen.

    BeantwoordenVerwijderen