Zwijmelen op zaterdag 25


Geniet ook mee bij:

17 opmerkingen:

  1. Wauw.... om stil van te worden Marja!
    Mooiiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hadden ze toch heerlijke Franse muziek in de hitparade in de jaren 70 en 80. Nu helemaal niets meer. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lied! Helaas is mijn Frans niet meer zo best om de tekst te begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De muziek is heerlijk, ook al ben ik de taal niet machtig we hebben er prachtige toeren gehad met gastvrije Fransen :-D

    Lieve Marja en de andere ik ga slapen en morgen kom ik euhh straks kom ik langs slaap lekker ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O heerlijk, dat wordt fijn slapen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, een heerlijk lied! Joe Dassin met zijn diepe stem past perfect bij dit lied. en dan die violen.....!ook een mooie tekst!
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk zwijmelnummer! Het zegt me niets en helaas is mijn Frans teveel weggezakt om het te goed te begrijpen, maar dat geeft niet!
    Ik wens je een fijne zwijmeldag vandaag Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het vervangen door een versie met Franse en Engelse songtekst. Dat maakt het iets eenvoudiger voor degenen waarbij de taal een beetje is weggezakt. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk!Tegenwoordig is er maar weinig Franstalige muziek.

    Mijn Frans is ook wat weggezakt,dus reuze handig dat Engels.
    wens je een zonnig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi nummer .Ik versta helemaal geen frans ,maar het klinkt altijd zo mooi!! Fijn weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk nummer zeg.
    Groetjes en fijn weekend.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Marja, ja Joe Dassin, op 42 jarige leeftijd overleden aan hartstilstand (zeg ik allemaal uit mijn hoofd dus als ik me niet vergis)
    Zo ben ik gek op italiaanse liedjes die ik niet versta maar t maakt niet uit, je voelt vanzelf waar t over gaat.
    En voor degene die dol is op deze muziek; ga eens naar concert van Alderliefste, ozo gaaf of voor de zwaardere muziek naar Philippe Elan die Brel enz. zingt.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig romantisch zwijmelnummer; als jij niet zou bestaan, waarom zou ik er dan zijn? De tekst is al mooi en de muziek is heel heftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fantastisch zwijmelnummer. Heerlijk! Prachtige muziek van een geweldige zanger. Ik heb genoten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben nooit zo "Frans georiënteerd" geweest dus ik kende het nummer zelfs niet !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, deze herinner ik me nog! Geen idee waar het over gaat, maar het klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen