Weekend

Hoera, het is weer vrijdag. Een heerlijk weekend ligt voor de deur. Eerst gaan we zwijmelen op zaterdag, vervolgens zingen we een limerick op zondag.
Ik blijf het de leukste dagen van de week vinden. Ook al lijken de dagen nu meer op elkaar dan in mijn schooltijd of werkzame leven het geval was.
Vandaag is het de 31ste en rond ik tevens mijn 31ste blogmaand af. Vanaf november 2010 beschik ik over een eigen blogspotje op het www. Voordien hield ik een hyvesblog bij, maar dat account heb ik verwijderd. Morgen begint de meteorologische zomer.
Nu de zon nog. Smiley

13 opmerkingen:

  1. Goed vooruitzicht. Het weekend en de zomer. Geniet se!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lekker, bijna weekend. Het weekend is ook heerlijk. Echt van die dagen dat je even niet hoeft te rennen en te vliegen.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zwijmelen op zaterdag als begin van het weekend. Een zonnig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk vooruitzicht weer hoor dit weekend! Voor ons zijn ook alle dagen zo'n beetje hetzelfde, maar toch maken we er altijd iets anders van in het weekend :-). En die zomer kan niet snel genoeg komen hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Hier schijnt de zon al lekker hoor... het is echt al heerlijk buiten.
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genoeg redenen voor een bescheiden feestje.
    Ik kijk uit naar je limerick. Die is altijd goed.

    Alweer zomer? Zijn ze daar boven wel goed bij hun kop? Of lopen ze met hun hoofd in de wolken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weekend Marja. Hopelijk wordt de komende zomer beter dan het (bijna) afgelopen voorjaar .....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is het eigenlijk ''altijd'' weekend sinds het mannetje thuis is haha.En ja mijn zwijmel staat al klaar.Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, lekker hoor.
    Hier lag het weekend ook voor de deur.
    Kon ik door het raam naar binnen, want hij weigerde te verkassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd toch mooi vol aan 21 juni. Die meteorologen kunnen wat mij betreft de pot op ;-) Hier staat de deur op vrijdag ook wagenwijd open om het weekend binnen te laten. Mijn man telt altijd de dagen af. Op maandag zegt ie, als ie terug komt van zijn werk: nog vier dagen, enz. Dat wordt genieten, want "ze" geven ook nog redelijk weer op :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zwijmel niet mee en limerick alleen een klein beetje stiekem bij jou mee maar het maakt mij helemaal niet zoveel uit of het weekend is of niet, dát is toch wel een voordeel van 65+ zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voorlopig ziet het er nu goed uit, ga ook zo lekker de tuin in. En wat betere vooruitzichten, kunnen we wel gebruiken. Ik ben niet zo van de vaste dagen dingen dus daar doe ik nooit aan mee, lees ze wel en een enkele keer luister ik ook wel als er een goed nummer tussen zit.

    BeantwoordenVerwijderen