Waag de grote sprong

De afgelopen vier weken ben ik mijn berichtjes vanaf de start gaan aanpassen. Ik heb foto’s verkleind, overbodige plaatjes gewist en een aantal logjes verwijderd (muzieklogjes komen immers toch niet over op papier). Het was een hele klus.
Ik deed dit allemaal met de bedoeling om het eventuele blogboek wat minder lijvig te maken. Nadat ik de periode 1/11/2010 – 31/10/2011 had bewerkt, gooide ik mijn eerste blogjaar op blog2print. Maar wat een tegenvaller was dat. Ik zag jullie reacties nergens staan, regels waren versprongen en het kostte 115 dollar. Ja, dag! Deze grote sprong ga ik voorlopig nog niet wagen.

18 opmerkingen:

  1. Duur is het he! Ik heb toendertijd mijn blog maar als pdf opgeslagen, dan kan ik evt nog eens uitprinten in een printshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best wel duur en dan met zo'n resultaat. Jammer!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah wat spijt me dat voor je zeg!

    Dan nog maar ff geduld oefenen, er komt vast een moment waarop het wel kan en goed gaat voor minder geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Ik heb al twee keer een blogboek laten maken via blog2print en er bewust voor gekozen om het zonder de reacties te laten maken. Anders werden de boeken veel te dik en daarmee te duur... Maar ik geniet wel van alles wat er in staat, al mijn eigen schrijfsels en eigen foto's...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week, geniet ervan...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou de reacties toch wel erg missen, denk ik.

      Verwijderen
  5. Hoi Marja,

    Misschien is dit een goede tip http://nl.blurb.com/blog-book.

    Waarschijnlijk moet je dan een keuze maken bij blogprint of je het met of zonder reacties doet,maar het is inderdaad prijzig.

    succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga even snuffelen. Bedankt voor de tip.

      Verwijderen
  6. Oh Marja wat jammer zeg! Maar dat je baalt begrijp ik heel goed...
    Misschien is de optie van Dieneke een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was ook mijn probleem toen ik ooit één boekje voor mijn digibete zus wilde samenstellen. Ik vind dat véél reacties onverbrekelijk aan het log verbonden zijn maar hoe maak je die keus en hoe dik wordt zo'n boek dan wel niet.
    Misschien ga ik ooit nog eens een nieuwe poging wagen , maar jammer dat het voor jou ook nog een brug te ver is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjemig, zo veel werk en dan iets waar je niet happy van wordt. Wat een domper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja dat is niet goedkoop inderdaad jammer ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Logjes van één jaar voor 115 euro. Dat is echt schandalig veel. Het lijkt me dat je stukken goedkoper klaar bent als je ze zelf allemaal uitprint en ze vervolgens in een printshop van een ringbandje laat voorzien. Wel veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer dat het zo tegengvalt voor zo'n flink bedrag.Maar wie weet is er een betere oplossing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Duur he, Meneer Williams wilde mij ook eens verrassen met een boek over mijn blog maar schrok van het enorme bedrag wat hij moest neertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal werk voor niks dus?? :-(
    Wat veel geld.... allemensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja jammer is dat maar zoveel geld zou ik er ook niet voor over hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat het niet gelukt is. Van al je moeite vind ik het nog erger dan het geld ;-( Tegenvaller...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, zoveel als jij schrijft, dat moet wel een flink beslag op de blogcapaciteit leggen. Ik zou er geen geld meer aan uitgeven. Waarom zou je. Niemand leest de oude blogjes. Ze zijn alleen voor jezelf van belang. En die heb je dan toch al op de harde schijf. Ik gooi regelmatig weg. Heerlijk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen